maandag 14 september 2015

OOTD Outfit Ideas Swag Cap Hollister Tee Blue (Photoshoot)










LEREN JAS PIMKIE | T-SHIRT HOLLISTER | BROEK AMERICAN APPAREL | SCHOENEN CONVERSE | TAS CHANEL  | HORLOGE CADEAU | PET AIRWALK

Vandaag ben ik met mijn vriendin naar Aquatopia geweest. We hebben het leuk gehad, achteraf lekker gegeten en mooie foto's genomen. Mijn outfit is iets opvallender dan die van gisteren. Normaal gezien verander ik niet zo snel van kleren, maar ik kon het niet laten mijn nieuwe items meteen te showen. Ik heb de kleuren op elkaar afgestemd, met in het bijzonder rood en donkerblauw. Wat vinden jullie ervan?

Zie je,

Isabelle x

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template