woensdag 16 september 2015

OOTD Outfit Ideas Vogue Tee Chanel Bag Boots (Photoshoot)






JEANSVEST PRIMARK *Net nieuw gekocht* | T-SHIRT VOGUE | BROEK PIECES | SCHOENEN SAC D'ANVERS | TAS CHANEL  | HORLOGE CADEAU

Heerlijk nazomeren zit er helaas niet meer in, want de herfst heeft zijn intrede gedaan. Dat betekent: enkellaarsjes! Het paar hierboven komt van Sac D'Anvers en daar ben ik al enkele jaren zoet mee. Wat ik zo fijn vind aan dit item is 1) het raakt nooit uit de mode en 2) het is de perfecte balans tussen comfort en vrouwelijke elegantie. Misschien nog een leuke anekdote die ik graag met jullie wil delen; Op de bus hebben mijn moeder en ik een oude mevrouw ontmoet die zelf juwelen maakt, een hobby die mij evenwel nauw aan het hart ligt. Zij heeft ons elk een armband gegeven, en voor mij nog een paar oorbellen. Simpelweg gegeven, ze vroeg er geen geld voor. Het is haar manier om sociaal contact te hebben. Zo maakt ze thuis zelf een aantal stukken, dan neemt ze bus of tram en geeft ze het iemand random cadeau. Ik vond dat zo bijzonder inspirerend, dat ik er nog helemaal ondersteboven van ben als ik het hier lig te pennen. Hebben jullie al zoiets gelijkaardig meegemaakt?

Zie je,

Isabelle x

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template