donderdag 17 september 2015

Review How To Make Brows Wow Essence Brow Kit

Het wenkbrauw verhaal.
Wat heb je nodig?
- Essence How to Make Brows Wow Make-up Box (Kruidvat)
- Eylure London Brow Stencils Pre-Shaped Arches for Precise Shaping (Di)

Om je het verschil te tonen, rechts mét schmink en links zonder. Zoals je ziet, ik heb van nature heel lichte wenkbrauwen en een bleke huid, wat een interessant contrast teweegbrengt. Belangrijk is dat als je je wenkbrauwen wil accentueren, dat je altijd basismakeup aanbrengt. Een laagje mascara, blush en lipgloss zijn echt een must wil je niet te hard overkomen.




Hier heb ik beide gedaan.


Hoe doe je het?
1. Kies een voorgevormd wenkbrauwmodelletje uit het Eylure doosje. Ik koos de "slim arch", omdat de anderen me iets te robuust waren.
2. Kleuren maar! Kies tussen Love Blondes, Love 'em All of Love Brunettes in je Essence Make-up Box. Ik koos de tweede.
3. Vervolgens highlight je het buitenste gedeelte vlak onder je wenkbrauw met je highlighter in de Make-up Box.

Zo eenvoudig is het.
Madame Cara zou trots zijn!

Zie je,

Isabelle x

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template