dinsdag 22 september 2015

Is Kristen Stewart a True Style Icon?

Inspiratie



















Kortgewiekt haar voor Kristen. De verleiding om er bij mij ook de schaar in te zetten is nu wel groot, haha (wees gerust, ik doe het niet)! Voor het herfstseizoen heb ik mezelf getrakteerd op nieuwe cowboy/motorlaarsjes van Dorothy Perkins BETSEY,Zalando (je kan ze hier vinden, zie ook foto hierboven). Binnen de 2 à 5 werkdagen worden ze geleverd aan huis. Ik ben reuze enthousiast, want zulk model zoek ik al even en mijn vriendin kan niet wachten tot ik ze aan heb. De gespjes zijn net goed qua formaat vind ik, evenals de hakhoogte. Vinden jullie ze mooi? Het viel me op dat er in de globale herfst/winter collecties in de winkels vooral sobere, strakke enkellaarsjes verkrijgbaar zijn met brede hak of kitten heel. Ik vind het best spijtig dat het model dat ik nu gekozen heb een beetje uit het modebeeld verdwijnt. Wat voor stijl laarsjes dragen jullie?

Zie je,

Isabelle x

2 reacties:

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template