woensdag 23 september 2015

OOTD Outfit Ideas Waterfall Jacket Tomboy Style (Photoshoot)













JAS NEW LOOK (VIND HET HIER) | HEMD O'NEILL | T-SHIRT HEMA | BROEK H&M | SCHOENEN VANS | RUGZAK ADIDAS  | HORLOGE CADEAU | SJAAL LOKAAL WINKELTJE | NIEUW PAAR LAARSJES ZALANDO (VIND HET HIER)

Dit leren waterval jasje heb ik ongeveer een maand geleden in New Look gekocht, en om heel eerlijk te zijn amper gedragen sinds. Schandalig toch? Het is zo'n flatterend model. Ik ga deze beslist wat meer uit de kast plukken! Verder koos ik ervoor het te combineren met een vrij boyish alike outfit. De boyfriend jeans, in mijn geval ripped, gaat nu al vele seizoenen mee en ik bezwijk telkens voor het comfort. Een paar Vans eronder in dezelfde kleur als het hemdje en ready for school.

Tot slot, zoals jullie zien: mijn laarsjes zijn gearriveerd! Ik ben er reuze tevreden mee. Ze zitten goed en de gespjes klingelen niet. Morgen meteen aantrekken die handel.

Zie je,

Isabelle x

2 reacties:

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template