zaterdag 19 december 2015

OOTD Outfit Ideas Grey Jacket Juicy Couture Bag (Photoshoot)








Klaarblijkelijk zijn streepjes in! (Takko Fashion)

On the wishlist: deze sprankelende halsketting van Veritas.





GRIJS VESTJE VINTAGE | ZWARTE VEST REPLAY | GESTREEPT SHIRTJE H&M | LEREN BROEK H&M | SCHOENEN ADIDAS  | HANDTAS JUICY COUTURE | SJAAL VINTAGE | OORBELLEN BIJOUX BRIGITTE

Long time no see. Het spijt me, maar ik had het bangelijk druk met school. Ik zit in mijn laatste jaar ergotherapie en de stages zijn werkelijk moordend. Om nog maar te zwijgen over het eindwerk. Maar hé, nu is het vakantie en ik heb nood aan wat ontspanning. Kortom, nood aan bloggen (en rondhangen met mijn fantastisch lief). Zoals je ziet ik ben een officieel een ombre redhead, maar niet voor lang! Ik heb splinternieuwe haarverf gekocht, de blackberry mix van Syoss. Het resultaat zie je morgen want momenteel trekt de verf in, haha! Er is niet veel gebeurd de voorbije maanden op vlak van fashion. Ik ben nog steeds holderdebolder gek op Juicy Couture en bling bling en ohmygod, ik heb een ge-wel-dig paar schoenen op het oog van Guess! Jaja, ook daar mag je foto's van verwachten.

Voelen jullie de kerstvibe al? Wat een heerlijk gevoel om mensen blij te maken met cadeautjes.

Zie je,

Isabelle x

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template