zaterdag 19 december 2015

Is Burgundy The New Fashion Color Or Not?

Burgundy and Black Cherry = hot!
















Ik ben sinds enkele maanden trouw fan van dé modekleuren van het moment: burgundy (sexy wijnrood) en black cherry (subtiel donkerpaars). Met mijn bleke huidskleur is het vaak moeilijk om flatterende kleuren te vinden, maar deze kan ik echt aanraden. Toepasbaar als matte lipstick, als statement designerhandtas of als cosy wintertrui met een stel rendieren op. ik ben zonder twijfel overtuigd. Nog een leuk extraatje: het oogt chic. Wat zijn jouw favoriete kleuren?

Zie je,

Isabelle x

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template