woensdag 23 december 2015

OOTD Outfit Burgundy Color Fur Jacket Chanel Bag (Photoshoot)

















BRUIN VESTJE MET FAKE FUR KRAAG DIDI | GRIJZE VEST H&M | GESTREEPT T-BROEK H&M | HANDTAS CHANEL | SCHOENEN CONVERSE

Vandaag heb ik de krultang nog eens boven gehaald en kerstcadautjes geshopt samen met mijn vriendin. Morgenavond is het zover! Amper een week geleden zag ik zo tegen de feestdagen op omdat mijn grootmoeder in het ziekenhuis lag. Intussen is ze aan de beterhand en verblijft ze bij ons thuis. Zo kunnen we toch samen kerst vieren. Het was een bewogen week, dat kan ik je vertellen. Veel ups en downs. Ik heb 1 ding geleerd: carpe diem. Geniet van elke dag en haal alles uit het leven. Laat je niet remmen door angst. En vooral: geef veel liefde aan de mensen om je heen.

Zie je,

Isabelle x

22 reacties:

  1. Reacties
    1. Thanks, it's my favorite. I like the bold color :) Merry christmas x

      Verwijderen
  2. very stylish look, love your chanel camera bag
    new outfit on my blog
    I wish you a * Merry Christmas *
    fashion blogger
    kiss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I follow you, dear! Follow me back. ❤ ❤ ❤

    lejlaleca.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. great post
    Would you like to follow each other on GFC / facebook?
    let me know and I follow back! http://bysinkj.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sure sweetie, I'm your newest follower. Looking forward to you following me back! Merry christmas x

      Verwijderen
  5. Reacties
    1. Thank you! I'm glad you like it. Merry christmas x

      Verwijderen
  6. Reacties
    1. Thanks, me too! I love the bold color. It's my favorite. Merry christmas dear, thanks for the visit x

      Verwijderen
  7. Hey baby girl, I'm so happy you are back.you look as beautiful as ever. I Truly hope you stay for a while .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Me too, I've been so busy with my education. But I enjoy blogging so much, I can't get rid of it haha! Merry christmas x

      Verwijderen
  8. Great foundation same, dear :D
    You look so comfy! Love it :D

    Yes, of course :D I'm following you right now via GFC. Can you follow me back? :D

    NEW PERSONAL POST | Xmas Message for You
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Of course, I'm following you now. Hope we'll stay in touch. Merry christmas and thank you so much for the visit x

      Verwijderen
  9. Thats a lovely outfit doll! Love the coat, seems nice and warm

    Happy Holidays Beautiful!

    Kisses,

    BLOG | Taislany

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you! It is indeed nice and warm :) Merry christmas dear x

      Verwijderen
  10. Amazing jacket and I like your photos, that you are crazy and happy on this :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you, I think it's more sincere if I just be myself on the photos :) I'm glad you like it. I do think your blog rocks too. Keep on doing your thing, you're doing great. Happy holidays x

      Verwijderen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template