zondag 27 december 2015

New Guess Shoes Great Buys And My Stay At Carlton Hotel

Hallo lezers,
Ik bevind mij momenteel in Nederland op internationale studiereis. Normaliter ging ik mijn spiegel project uitvoeren zoals beloofd in de vorige blogpost, maar mits omstandigheden is het er toch niet van gekomen. Mijn excuses hiervoor. 

Hopelijk gaat het jullie goed en hebben jullie fijne feestdagen gehad. Ik ga met jullie wat foto's delen van de afgelopen dagen. 

Mag ik jullie voorstellen: mijn gloednieuwe Guess schoenen! Inclusief luipaardprint, gouden kettinkje en zwart leder. Ja hoor, ik heb mezelf verwend.

Mijn make-uplook tijdens kerst: MUA zilverkleurige glitteroogschaduw. 

Mijn outfit voor een etentje met de vriendin en de mama op kerstdag. Vestje lokale shop, rode sweater JBC, jegging H&M, schoenen Guess en handtas Juicy Couture. 

Dankzij mijn liefje zal ik geen kou meer lijden. Deze colsjaal is zo cosy, ik wil 'm nooit meer uit. De roze handtas is ook een cadeautje van mijn vriendin. 


De nodige dosis cafeïne onderweg, haha!




Een aantal kiekjes van het hotel waar we verblijven. De knuffel is van mij ;)

Zie je,

Isabelle x

28 reacties:

  1. Reacties
    1. Thank you! I love the design. Thanks for visiting my blog and for your comment on my earlier post. I decided to cut the mirror project because of bad timing :) Happy sunday x

      Verwijderen
  2. Hello from Spain: beautiful proposals. I also wish for you Happy Holidays.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Those leopard shoes are too cute! nice photos.
    www.effortlesslady.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great post doll. Would you like to follow each other?
    Let me know on :

    BebaGottel
    Instagram
    Facebook
    Bloglovin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sure doll thanks for the visit! I'll let you know. Happy sunday x

      Verwijderen
  5. great blog!

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Sure I follow you now. Feel free to follow me back. Happy sunday x

      Verwijderen
  6. The shoes are really cool! And btw i love starbucks, especially in the winter time, haha :)

    Greetings
    Lara

    http://laraasophiie.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you, me too! ;) Happy sunday and thanks for stopping by x

      Verwijderen
  7. Great pics <3

    Chiara

    http://www.culturewithcoco.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love your blog! Nice post. Would you like to support each other, by follow for follow?

    Love xx
    Official Seol ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. That would be awesome! I'll follow you right away. Hope you'll do the same. Happy monday sweetie x

      Verwijderen
  9. Reacties
    1. Thank you doll, I'm glad you like it :) Happy monday x

      Verwijderen
  10. Thanks a lot, my dear :D

    As I said, I'm in love with your new sneakers :D

    NEW OUTFIT POST | Believe in Yourself, please!
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template