vrijdag 1 januari 2016

How To Create That Pretty Blue Eyeshadow Beauty Look

Blue is the warmest color.

In 2016 dragen we blauwe oogschaduw. Subtiel of fel afhankelijk van de gelegenheid. De lippen hebben niet meer nodig dan wat lippenbalsem of een glossje, want de ogen moeten spreken. Komt de koude niet in ons land, dan maken wij het wel fris!



T-shirt Vogue Nederland.








Wat heb je nodig?
- Catrice Matt Mousse Make-up 011 Light Beige (Kruidvat)
- P.S. Love Blusher Peach Color (Primark)
- MUA Shade 1 Mattifying Powder (Kruidvat)
- Catrice Prime and Fine Pore Refining Anti-Shine Base (Kruidvat)
- H&M Lipgloss Flamingo Pink (H&M)
- H&M High Impact Eyeshadow Water Sprite (H&M)
- Catrice Ultra Slim Eyeliner Pen Waterproof Calligraph (Kruidvat)
- Yves Rocher Botanical Color Eye Pencil 01 Noir Ebène (Yves Rocher)
- Essence How to Make Brows Wow Make-up Box (Kruidvat)
- Yves Rocher Mascara Volume Elixir (Yves Rocher)
- Catrice All Matt Plus Foundation Shine Control Makeup 010 Light Beige (Kruidvat)
- Krultang + L'Oréal Elnett Satin Haarspray (Kruidvat)

Hoe doe je het?
Basismake-up voor iedere dag:
1. Ik begin met het aanbrengen van een primer opdat alles goed zou blijven zitten.
2. Dan duw ik één maal op het pompje van de vloeibare foundation van Catrice en verspreid het over mijn gezicht.
3. Vervolgens breng ik wat matterende mousse van Catrice aan.
4. Als finishing touch doe ik wat MUA poeder op. Dit zorgt voor een effen effect.
5. Tijd voor wat kleur: de perzikkleurige blush van Primark is aan de beurt. Lach naar jezelf in de spiegel en breng een milde hoeveelheid aan op je appelwangetjes.
6. Nu zijn de wenkbrauwen aan de beurt. Ik gebruik de kleur voor de blonde haartypes, omdat ik nogal bleek ben. Verder dep ik wat highlighter onder mijn boog (arch) om ze een vleugje karakter te geven.

Additioneel voor deze look:
1. Zorg dat je een basis hebt vooraleer je de high impact oogschaduw van H&M aanbrengt, anders loopt ie uit. Ik gebruik de primer als fixeerproduct. Daarna kan je oogschaduw naar eigen wens 'layeren', je maakt het zo opvallend als je zelf wilt.
2. Nu gaan we voor precisiewerk: de eyeliner. Eerst het bovenste ooglid met de Calligraph Waterproof Eyeliner van Catrice, daarna het onderste ooglid met het zwarte oogpotlood van Yves Rocher. Deze kleurt echt heel goed, ook bij snel vochtig wordende ogen. Ik kan 'm van harte aanbevelen.
3. De wimpers mogen nu in de verf gezet worden met de Yves Rocher mascara.
4. Last but not least: lipgloss! Een beetje sexyness kan geen kwaad, toch?

Hebben jullie een fijne oudejaarsavond gehad?

Zie je,

Isabelle x

30 reacties:

  1. nice makeup :)

    xxx

    anna from http://stylelovely.com/mimundonormal/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your post, great content!
    Happy New Year!! Wish you and your loved ones all the best!
    MyLyfeMyStory

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful make up and style : ) Love your retro-glasses, they look amazing on you ; )
    http://lamelenadeleon.blogspot.com.es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aww you're so sweet, Helena! Thanks for stopping by. The glasses are from Ray-Ban x

      Verwijderen
  4. I love the blue eyeshadow trend! It's such a good way to add a pop of color!
    xo
    N
    Style Tomes || Style Tomes on Instagram

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Indeed! I like the color a lot, it's so bright and fresh. Reminds me of the ocean :) Happy 2016 and thanks for stopping by x

      Verwijderen
  5. Wonderful post, happy new year :)
    I invite you to me, maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com
    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/?ref=hl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you, I wish you a happy new year too. Sure, follow for follow seems great :) I'll let you know x

      Verwijderen
  6. Hi Isabelle, thank you for visiting me, hope you have a great year :)
    Loved de blue eyeshadows, it looks great on you, you are gorgeous!
    Come back anytime,
    Kisses,
    N a n a Blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aww you're so sweet, Ana! Thank you for taking time to visit my blog too. I hope you have a great year too :) x

      Verwijderen
  7. Nice makeup!

    Happy New Year

    Great Post. Lovely Blog. Really loving your blog.
    Keep in touch, Will feel proud to see you on my blog. xxx
    beautydrugs.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great makeup look dear! ^-^
    Happy New Year!
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thanks dear :D I wish all the best for you :D

    I really love your style. You look so pretty :D

    NEW INSTAPLEASURE POST | Best Of 2015
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aww so sweet of you to say! Thanks for stopping by :D x

      Verwijderen
  10. Lovely, I wish I was better at doing eyeshadow.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, you're way to nice! You sure are better than me anyway ;) Happy 2016 x

      Verwijderen
  11. Very pretty! That make up looks great on you!
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Blue is coming back!
    I love it!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template