zondag 24 januari 2016

Review Contact Lenses Bella Twilight Teenage Romance Eyes

Review 'Kleurlenzen' van Eyebeauty.
Deze post is niet gesponsord, deze review is 100 % eerlijk.
Can't read it? Scroll, you find all translation options down under & choose your language to join the discussion.
Een vijftal dagen geleden bestelde ik de Twilight New Generation contactlenzen bij Eyebeauty.nl. Zoals jullie weten ben ik al jaren trouw fan van het romantische vampierenverhaal, dus dat heeft mij deels aangezet tot het kopen van deze lenzen. Anderzijds wilde ik ook wel eens weten hoe ik eruit zou zien met donkere ogen, omdat ik altijd al complimenten heb gekregen over mijn blauwe kijkers.



Ik kreeg tijdig mijn pakket in de brievenbus met een gebruiksaanwijzing, een bedankbriefje en uiteraard het doosje met mijn kleurlenzen. De prijs die ik betaalde lag rond de 15 euro, want de lenzen zelf waren in promotie. De normale prijs van de lenzen bedraagt € 23,95. Met 1 paar kom je volgens de website 3 maanden toe.






Twilight New Generation Twilight New Generation


Bij daglicht:








Alle foto's zijn onbewerkt.
All photos #nofilter

Vergelijk blauw - bruin:

 

Wat vind jij het mooiste?
What color do you prefer?

PRO:
+ Er is een duidelijke, overzichtelijke gebruiksaanwijzing
+ Tijdige levering, geen complicaties en vlotte betalingswijze
+ Het oogt natuurlijk, allesbehalve gemaakt
+ De kleur is exact gelijk aan Bella's oogkleur van de Twilight films en voldoet de verwachtingen
+ Het is stevig verpakt. De lenzenpotjes zijn ook origineel van vorm.
+ De firma houdt je goed op de hoogte via e-mail ivm je bestelling.
+ De lenzen zelf hebben een goed formaat en zijn stevig van vorm
+ Ze schitteren zo mooi. Fonkelende oogjes, check!

CON:
- Het beperkt je zicht in kleine mate. Ik merk de omranding en de donkere schijn, maar dit is onvermijdbaar vrees ik.
- Mijn ogen voelden vrij droog aan in het begin en pikken soms wel. Na een tijd went het wel, maar het is toch aanpassen.
- Ik ben het gewend van lenzen te dragen, want ik wissel regelmatig af tussen mijn bril en lenzen, dus voor mensen die dit niet gewoon zijn kan het wel even wennen zijn om ze in te doen. Het is ook een kwestie of je ze kan verdragen of niet. Voor degene die nog nooit lenzen hebben gedragen is het misschien interessant eerst een promotie mee te pakken op hun website alvorens duurdere lenzen te kopen. Het zou zonde zijn je geld uit te geven aan een product dat je uiteindelijk niet kan verdragen.

Ondanks enkele cons ben ik buitengewoon tevreden. Ze ogen natuurlijk, wat ik hoopte en het heeft mijn verwachtingen overstegen. Ik kan Eyebeauty.nl van harte aanbevelen.

Zie je,


Isabelle x

47 reacties:

  1. thanks for your comment hun, followed via gfc & g+ :)

    www.avecdanielle.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Danielle! Thanks, I'll follow you back right away. Let's stay in touch x

      Verwijderen
  2. I totally love this new post! It was a pleasure to check your blog now. Nice theme and design, btw!
    You can help me checking this link
    My blog here
    Kisses! ❤❤❤

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi dear, I'm glad you like my blog. Thanks for stopping by. Hope you have a lovely day x

      Verwijderen
  3. Very nice. Would love it if you could check out my new winter ASOS lookbook!
    Kisses xo | From Aliona With Love 

    BeantwoordenVerwijderen
  4. They look very cool! Nice post!

    xo
    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.it

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Really interesting post dear...thx for sharing! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These lenses look really pretty and natural on you! :)

    Sarah | What Sarah Writes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks, Sarah. I'm glad you like them. Enjoy your day x

      Verwijderen
  7. Brown eyes suits you beautifully, Isa. Happy Sunday.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love it , so perfect
    I love it
    kiss


    new post http://sarameirelesthesnowwhite.blogspot.pt/2016/01/promtimes.html#more

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ¡Hola! Me ha encantado la entrada, soy nueva en blogger, así que me encantaría que te pasases por mi blog literario para ver qué te parece y si te gusta, quédate porfa. http://cielodepalabrasperdidas.blogspot.com.es/

    Un beso y muchísimas gracias.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi, had to translate that one haha. Yeah I'd love to take a look at your blog. Perhaps we can follow each other. Thanks for stopping by x

      Verwijderen
  10. Great review. The contacts look good on you.

    Followed and added you on GFC, G+, Fb. :)
    (◕‿◕✿) EmoteraGoddess.com | Instagram | Bloglovin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great contact lenses.
    http://elsecretodemistercloset.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is truly wonderful dear!


    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    Subscribe to my YouTube Channel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi dear, thanks alot. I sure will join your group on Facebook. Thank you for inviting me. Happy tuesday x

      Verwijderen
  13. Wonderful post dear! xx

    If you want please visit my blogs, it means so much to me:
    NEW POST ---> http://living-like-v.blogspot.com/2016/01/my-favorite-movies.html
    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/you-are-my-happiness.html

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wonderful:) kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nice color! have a nice day

    xx L.

    http://www.lalouuula.com/2016/01/tesoros-treasures.html

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wonderful post dear!

    http://veraanda.blogspot.ru/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. this is just so beautiful. ur eyes are sparkling.
    New Post on my blog, do drop by soon ,<3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi, nice blog! Follow for follow? Let me know, I'll follow you back! :) <3
    Denisse Beauty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yeah sure, I'll let you know. Thanks, Denisse. Happy tuesday x

      Verwijderen
  19. They look so nice on you! :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template