vrijdag 5 februari 2016

Cheap 2016 Valentine Fashion Gifts For Her Online Store

DRESSLINK WISHLIST (NED & ENG).
Originele valentijnscadeaus en voorjaarsmode voor haar.
Dresslink Wishlist



NED
Hallo lieve lezers,
Laat mij beginnen met mee te delen dat ik voor al mijn vakken geslaagd ben en zonder zorgen het nieuwe (en laatste) semester mag starten. Dan mag ik mezelf officieel ergotherapeute noemen. Feestje! Anyways, jullie weten dat ik gek ben op shoppen. Online shoppen maakt het leven gemakkelijker, het kopen zelfs nog toegankelijker. Je kan lekker vanuit je luie zetel items bestellen. Je shopping cart schaamteloos vullen zonder dat iemand mee gluurt. Ik vind het geweldig. Je hoeft de deur dezer dagen niet meer uit.

Dresslink is een wereldwijde online kledingshop die mij meteen aansprak. Ze verkopen de meest modieuze kledingtrends op internationaal gebied. Aankopen via dit webplatform garanderen een maximale veiligheid en optimaal management.

ENG
Hello dear readers,
Let me start by sharing the good news: I succeeded all my exams for this semester, so I can start my new (and not to mention, last) semester without any worries. Then I get to call myself an occupational therapist. Party time! Anyways, you guys know I adore shopping. Online shopping makes life much easier, the buying itself gets more accessible. You can order the items hanging around in your sofa with crips & tv. It all became effortless. You don't even need to go out anymore.

Dresslink is a worldwide online clothing store, a website that really dragged my attention. They sell the most fashionable clothing trends in the international area. Purchases on this webplatform indicates a maximal security and a well-managed trade.


Mijn/My Wishlist
1.European Style Fashion Ladies Women Long Sleeve O-neck Floral Top Blouse
 Blouse: Here
$ 5,91


NED
Deze European style blouse heeft lange mouwen en een erg leuke, originele bloemenprint. Ik ben gek op de losse snit, hoe moeiteloos het oogt. De stof valt zo soepel. Het is erg flatterend, klassiek met een moderne twist. Het item valt makkelijk te combineren en is veruit perfect voor het lente/zomer seizoen dat eraan ziet te komen.

ENG
This European style blouse has long sleeves and an adorable floral print. I love the loose snit, the effortlessness of this item. The fabric falls so smoothly. It's very flattering, more like classic fashion with the right modern touch. Furthermore it's easy to combine and perfect for spring/summer season coming up.

2. Women High Waist Sport Running Yoga Pants Leggings Fitness Trousers
Leggings: Here
$ 2,51

NED
Ik zoek al eeuwen naar een sportieve, fitness legging! Ik ben sinds kort volop aan het trainen voor de Ten Miles (16 km) en ik heb echt, écht een goede legging nodig. Momenteel heb ik zo'n suffe joggingbroek (ik heb welgeteld 1 joggingbroek, ronduit beschamend) maar met dit model kan je lekker vrij bewegen. Ik vind dat bovenstaand model van Dresslink erg lijkt op die van Nike's. Het heeft ook een hoge taille. Heerlijk.

ENG
I've been longing for these sportive leggings for like...ages! Right now I'm doing my running routine because I'm planning on participating with a competition in town (Ten Miles, 16 km) and I really, really need good leggings. I only have like one pair of jogging pants - shame on me - and I think this type of clothing piece will create more freedom in movement. I think these from Dresslink look alot like Nike's. It's also high waist. Love love.

3. Silver Plated New Design Finger Ring For Lady
Ring: Here
$ 2,90

NED
Oké, nu mijn favoriete deel: Valentijn! Voor ons, mijn vriendin en ik, zou het onze derde Valentijnsdag zijn samen. Wekenlang hebben we gediscussieerd wat we zouden doen, want we hebben al zoveel dinertjes en cinemabezoeken achter de rug. Je weet wel, de clichédates. Dus we hebben beslist om ringen te kopen voor elkaar als symbool voor onze liefde. Bovenstaand model zou voor mijn vriendin zijn. Het is een meer mannelijk model, maar we vinden het zilveren design magnifiek. Simpel, doch geraffineerd.

ENG
Okay, now my favorite part: Valentine's Day! For my girl and I it would be our third valentine celebration and we were discussing for weeks what we should do because we've already had so much dinners and movies and youknowwhatcouplesdo. So we decided to buy rings for each other as in a romantic gesture. This one would be for my girl. It's a bit more masculine style, but we love the silver plated design. Simple, yet sophisticated.

4. Wholesale High Quality Nickle Free Antiallergic New Fashion Jewelry K Gold Plated Ring
Ring: Here
$ 4,90

NED
Dit zou mijn ring zijn op de wishlist voor Valentijn. Natuurlijk kies ik voor diamant. Elk meisje op deze planeet verlangt naar een diamant, toch? Ik vind het geweldig dat zowel goud als zilver aan bod komen. Het past perfect bij de ring van mijn vriendin, ze vervolledigen elkaar alsof het zo moet zijn. Wat mij ook ertoe heeft aangezet dit design te kiezen tussen alle prachtige ringen op Dresslink, is dat dit model beschikbaar is in kleinere maten. Ik heb erg kleine vingers - werkelijk een kindermaat. Dus dit model zou me perfect passen. Het materiaal is anti allergisch, wat echt een bonus is want ik krijg steeds groene vingers bij het dragen van ringen, haha! Het gouden design is gewoon prachtig...Ik word helemaal dromerig van dit product. Jij ook?

ENG
This would be the ring on my wishlist for Valentine's Day. Of course I needed a diamond. Every girl needs a diamond right? I love the silver & gold mixture. It also fits perfectly the other ring, they complete each other. What made me choose this design above the other great rings that Dresslink has to offer, is that this one's available in a small size. I have very tiny fingers - like ridicilously, childlike size. So this model would fit me perfectly. The material's anti allergic, which is also very good for me because I always end up with green fingers haha! The gold plated design is so lovely... I get all dreamy about this product. You too?



NED
Zo, dat zijn al de producten die ik graag zou kopen van Dresslink! Vind jij ze ook zo leuk? Misschien plan jij ook wel een paar ringen te kopen voor jou en je geliefde voor Valentijn. Op dit moment zijn er grote afprijzingen gaande, genaamd de $ 0,01 Items en Free Shipping Items. Je mag het absoluut niet missen. Het is echt wel de moeite waard.

ENG
So those are all the things I'd love to buy from Dresslink! Do you like them too? Perhaps you're planning on buying a pair of rings too for you and your love for Valentine's Day. There's a big sale going on at the moment, it's called the $ 0,01 Items and also check this one out, Free Shipping Items. You shouldn't miss it.

Ontdek ook mijn nieuwste Dresslink Polyvore collage:
Discover also my newest Dresslink Polyvore collage:


Deze post is gesponsord. Alle opinies zijn van mij persoonlijk.
This post is sponsored. All opinions are my own.

Zie je,

Isabelle x

22 reacties:

  1. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nice outfit, I love your style=)
    xoxo

    http://freaky-like-gnui.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I know the store nice products

    xx LL

    www.lalouuula.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice post, have a good day

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great wishlist! The blouse and the ring are so pretty <3

    Have a great day dear :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congrats on your exams.

    http://www.amysfashionblog.com/blog-home/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This seems like a really good online shop site with really affordable prices! Great post! xx

    If you want please visit my blogs, it means so much to me:
    NEW POST ---> http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/how-to-be-morning-person-collab-with.html
    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/15th-episode-got-me-like.html

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Just perfect, love it!!
    Thanks for the support and thoughtful words on my recent post, I deeply appreciate it!!
    MyLyfeMyStory

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I realy love that post ...
    I Have an wonderful sunglasses for giveaway on my blog honey,, will be so happy if you can participe...
    thank you and have a nice week
    ..kiss from MM
    http://maysesmodamour.blogspot.it/2016/02/i-love-sunglasses.html

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Congrates and kudos for passing all your exams, dear. Well done!!
    Great choices here. Love!!
    Happy Sunday and kisses...

    http://missymayification.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. The blouse is very beautiful! (:
    Thanks for your lovely comment on my blog!

    www.caterina-m.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nice collection. I loved the blouse. I clicked on all the links ;)

    Walking Freckle
    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    *Dresslink jumpsuit at only 5.15 usd: http://goo.gl/6GyIqy *

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nice look!
    xx

    http://losaway.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. amazing post as usual :) kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met het slagen, ik ben heel blij voor je! En heel erg leuke wishlist heb je hier samengesteld, bedankt om deze te delen!
    XO IMKE | Pastellics

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dress link has awesome stuff! I love it! i'm actually wating from some goodies from there ^^

    Giveaway on the blog! You can win a free pair of glasses! Have you entered yet?
    http://the-not-so-girlygirl.blogspot.pt/2016/02/giveaway-firmoocom.html

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template