donderdag 25 februari 2016

Beauty February Favorites New Buys New Products

Beauty: My February Favorites, New Products



Not your language? Look at the right sidebar to choose your translation option. Thanks for reading <3

Mijn nieuwe aanwinsten van Kruidvat:
- Catrice Luxury Lips Intensive Care Gloss 020 Rosachella Festival
- Essence Lash Princess Volume Mascara

Lipolie
Elke winter zit ik opgescheept met droge lippen. Gewone lippenbalsem is niet voedend genoeg om die droogte tegen te gaan. Dan eindig ik met velletjes en daardoor ogen ze ruw. Ik had nog nooit van lipolie gehoord tot ik deze van Catrice tegenkwam in de winkelrekken - mijn mama had het opgemerkt. Er is ook een gelige variant die er echt uitziet als olie voor in de keuken, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een rozige gloss. Dat ziet er ook meer uit als lipverzorging. Volgens Catrice is dit product intensief verzorgend en verrijkt met een natuurlijk oliecomplex van argan, jojoba en camellia voor een stralende glans. Ik gebruik het nu al enkele dagen en ben tevreden. Een gewone lipgloss droogt mijn lippen nog meer uit, maar deze olie doet wat ie belooft.

Mascara
De Essence Lash Princess mascara heb ik een tijd geleden eens gratis bij het Glamour modetijdschrift gekregen. Vanaf toen was ik er al dol op. Het borsteltje is gebogen en volgt de vorm van je wimpers. Het klontert niet bij het aanbrengen en je kan er ideaal mee doseren. Dit product is perfect als je verlangt naar een natuurlijke look waarbij je de mascara amper ziet, maar toch frisser de deur uitkomt. Op de verpakking zelf staat dat de mascara zorgt voor een dramatisch volume met een innovatieve cobra brush voor extreem dikke wimpers. Nu, ik breng maar één laagje aan. Ik hou niet zo van dramatisch en extreem, geef mij maar gewoon. Dus ik kan dat statement niet echt bevestigen. Het is vooral de vorm van het borsteltje, de cobra brush, die ik geweldig vind.

Catrice en Essence zijn fantastische budgetvriendelijke merken met een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Mis niets! Volg OVDD op verschillende netwerken:
 ~ YouTube

Bedankt voor je visitje. Laat gerust een berichtje achter. Ons blogteam staat altijd paraat.

Zie je,

Isabelle x

11 reacties:

  1. Nice favs
    http://tweetykel.blogspot.com/2016/02/reviewnew-chic.html
    Have a great day

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice post, have a good weekend

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great products and nice post!x

    If you want please visit my blogs, it means so much to me:
    NEW POST --->http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/tmi-tag.html
    NEW POST --->http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/let-them-say-what-they-want.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice post!
    Kisses ❤
    http://amordeluaazul.blogspot.com.br/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Seems like nice products! I've heard a lot of good stuff about the Essence mascara, but I didn't try it. I agree Essence and Catrice are amazing brands! :)

    Have a great weekend dear! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love Products from essence and Catrice, haha! Great Post :)
    Greetings
    Lara

    http://laraasophiie.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template