donderdag 18 februari 2016

Fashion Outfit Ideas Steal My Nude Pink Cos Top Look

Steel mijn Look ~ Steal my Look

NED
Dit is de outfit die ik droeg in mijn vorige post, samengesteld met Polyvore. Het paar Guess schoenen lijkt sprekend op mijn paar. Ik heb er nog een leuke handtas aan toegevoegd die ik zelf meteen zou kopen. Wil jij er trendy bijlopen dit jaar? Kies dan voor rozekwarts. Het is dé modekleur van 2016.

Volg mij op Polyvore. Ik volg altijd terug. 

ENG
This is the outfit I wore on my last post, accomplished with Polyvore. The pair of Guess shoes look exactly like mine. I also added a pretty handbag which I love. Do you want to look trendy this year? Choose rose quartz. It's the ultimate fashion color of 2016.

Follow me on Polyvore. I always follow back.
Steal my look.




Mis niets! Volg OVDD op verschillende netwerken:

Bedankt voor je visitje. Laat gerust een berichtje achter. Ons blogteam staat altijd paraat.

Zie je,

Isabelle x

6 reacties:

  1. Great Polyvore creation! You are great at this! More than great!
    Keep doing what you're doing!
    Kisses
    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amazing post!! and great outfit :D

    Kisses
    http://ourstyle-blog.blogspot.mx/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely love this look. Thanks for visiting my blog and sure lets follow each other. Let me know once you follow my blog will follow back yours right away.
    www.rumelatheshopaholic.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastic look with sweet colors! xo
    http://cocojeans.blogspot.pt

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template