vrijdag 11 maart 2016

Blog Blogspot Tutorial Get The Best High Quality Photos For Less


Hoe krijg je de hoogst kwalitatieve foto's op je blog zonder fotograaf en Nikon t.w.v. 600 euro? Met deze blog tutorial creëer je je eigen professionele fotoshoot at home in een handomdraai.








































KLASSIEKE BLAZER CADEAU VAN BLOGVRIENDIN POLYESTER PRINCESS TOP VINTAGE | RIEM PETROL INDUSTRIES BROEK JBC | LAARZEN SAC D'ANVERS | RINGENSET DRESSLINK 

Not your language? Choose your preferable language option at the right sidebar with Google Translate. Thank you for understanding.

Hallo liefste lezers,

Al enkele maanden ben ik actief op zoek naar een goede fototechniek.
Voor mij houdt dat in:
  • Zonder iemand lastig te vallen (Gekend probleem: "Hey, wil je even een fotootje van me nemen? Het duurt maar enkele seconden, hoor.")
  • Zonder te eindigen met een lege, jankende portefeuille (lees: fotografen en fotocamera's)
Nee, dat willen we als fashion blogger niet.

Hoe krijg ik de beste foto's voor weinig geld? 5 gouden tips.

  1. Heb je een smartphone met een degelijke camera, gebruik deze dan. Ik heb een iPhone 4S en neem met dit toestel alle foto's van mijn blog, inclusief degene van deze post. Het hebben van een smartphone is als een verlengstuk van je blog. Je kan namelijk via deze weg beroep doen op interessante apps (denk aan Bloglovin, Blogger, maar evenzeer een foto filter app). Tegenwoordig vind je voor een kleine honderd euro al een deftig modelletje.
  2. Koop een smartphonehouder. De mijne komt van Flying Tiger. Op deze manier hoef je dus helemaal niemand te vragen om een foto van je te nemen. Heb je een iPhone 4S, zet 'm dan niet op selfiemodus want deze foto's vallen een stuk minder scherp uit. Keer het toestel dus weg van jou toe (alsof iemand echt een foto van je zou nemen) en schakel de zelfontspanner in. Et voilà, piece of cake.
  3. Zorg voor een goede verlichting.
  4. Achteraf kan je foto's verscherpen en het contrast en de lichtinval versterken om een professioneel resultaat te bekomen. Desnoods voeg je er een effect aan toe als dat bij jouw thema aansluit. Ik gebruik BeFunky om mijn foto's te bewerken.
  5. Tot slot: wees geduldig. Gespannenheid toont zich op camera. Neem een namiddagje vrij en desnoods eindig je met honderden foto's, je kan achteraf nog selecteren. In principe ben je dan even 'model' in eigen huis. Gegarandeerd me-time, girl!
De blazer die ik droeg tijdens deze fotoshoot heb ik gekregen van mijn blogvriendin, Polyester Princess. Check zeker haar laatste post waar ze haar vintage ervaringen met jullie deelt.

Heb jij nog tips die bloggers kunnen helpen? 
Aarzel niet om ze met ons te delen!
Ook wij leren graag bij :-)

Oh ja, Outfit Van De Dag heeft maar liefst over de 10.000 pageviews bereikt deze week! Dankjewel!

Don't forget to #share #like #tellyourfriends!


14 reacties:

  1. What a great post. Thanks for sharing those tips with us hun <3

    I'm also using just my phone to take pictures.

    Have a lovely day dear

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you, that's so kind of you. I think your photos are great! x

      Verwijderen
  2. great post :D
    and outfit too :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Ooooh Anneke! That's so sweet of you! Thank you for the blazer, I'll mention your blog right away ;-) x

      Verwijderen
  4. Photos are very iportant part of blog. Lovely outfit, your jacekt is amazing.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yeah I think so too, Magdalena. I'm glad you like the jacket x

      Verwijderen
    2. Yeah I think so too, Magdalena. I'm glad you like the jacket x

      Verwijderen
  5. Wonderful photos dear! Have a great weekend! xx

    Vildana from :
    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/03/spring-trends-inspiration.html
    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/03/why-am-i-void.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks, Vildana. I hope you have a great weekend too x

      Verwijderen
    2. Thanks, Vildana. I hope you have a great weekend too x

      Verwijderen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template