woensdag 2 maart 2016

OOTD Outfit Ideas Make Your Home Knitted Sweater Pop (Photoshoot)

Make Your Home Knitted Sweater Pop
Fashion Advice for You!










GEBREIDE TRUI DOOR MIJ GETALENTEERDE MAMA ZELFGEBREID | BROEK JBC | PUMPS LOKALE SHOP | JUWELEN ALLEMAAL CADEAUS (Buiten de ringen) | RINGENSET DRESSLINK | KLEURLENZEN EYEBEAUTY.NL (Twilight New Generation) | HAARACCESSOIRES LOKALE SHOP

Beauty Products:
Enkel lipstick, Maybelline Color Sensational 175 Pink Punch Lipstick (Kruidvat)


Ik weet het, véél OOTD's de laatste tijd, maar geen zorgen - beauty & nail art & overige onderwerpen worden zeker niet uit de topiclist geschrapt. In mijn vorige outfitpost gaf ik jullie een aantal handige tips over hoe je koraalkleurige kleding combineert, vandaag laat ik jullie zien hoe ik een outfit creëer met deze home knitted trui. Je hebt je suf gewerkt met al die breipatronen en nu zit je daar met die coltrui. Niet zo simpel om zulke stukken te combineren vind ik. Zeker over het beruchte 'colletje' zijn de meningen verdeeld. Sommige zweren bij een decolleté om hun vrouwelijkheid te tonen, maar ik ben van mening dat je geen bloot hoeft te tonen om vrouwelijk te zijn.

Hoe verander je nu die zelfgebreide sweater in een statement piece?

1* GA NIET ALL THE WAY SJOFEL. Een sweater is mega comfy (en warm!), dus het valt aan te raden het niet te combineren met een baggy boyfriend jeans en Uggs - dat is echt een no go (tenzij je plant een Netflix marathon te houden thuis, dan mag je me de mond snoeren). Je wilt er niet uitzien alsof je met je pyjama aan naar de stad uitgaat. Dus: grijp die skinny jeans en hakken. Ben je niet zo gek op high heels? Don't worry, ik ook niet (mijn excuus bij uitstek: de voetpaden buiten laten het niet toe), maar een goed alternatief is een stel enkellaarzen. Heb je aan je voorvoet nog een plateauzool dan voelt het al helemaal niet alsof je bij elke stap je enkel gaat breken. Sneakers met een sweater kan zeker nog en past helemaal in het hipsterplaatje, maar als je voor een oversized model gaat neem dan zeker een aansluitende jeans of een rokje.

2* KIES VOOR EEN FELLE KLEUR EN GA VOOR MODERN. Je kent het wel, van die suffe ouderwetse beige truien van de jaren stilletjes die oma voor je maakte en die je wel moést dragen op familiefeestjes. Nee, dat willen we als fashionista in spe natuurlijk niet! Wil je dat je sweater opvalt, neem dan een fel kleurtje als wol. Breien is hip, maar we willen geen fifties revival - 2016 wakeupcall. Hou je de boel graag wat modern, voeg er dan ook een aantal moderne stukken aan toe. Zelfs een zwarte leren broek (skinny model) of rokje (een kokerrok, geen midi skirt) kan je truitje upliften.

Hier een aantal verfrissende combinaties:

- jouw handgebreide sweater met leren skinny broek of kokerrok en pumps voor een no nonsense look à la Kristin Cavallari:

jouw handgebreide sweater met een minirokje en high knee boots à la Kate Moss:

jouw handgebreide sweater met een wintershortje, panties en bruine enkellaarsjes à la Rachel-Marie Iwanyszyn van Lookbook:

- Do: geruit hemdje onder je sweater dragen en het kraagje erbovenuit laten komen, een absolute must voor preppy Hilfiger & Ralph Lauren fans.

- Heb jij nog ideeën? Deel ze!


By the way, heb jij Enigma al ontdekt? Ons muziekbedrijfje doet het goed en het was ontzettend fijn om jullie positieve reacties te lezen! Hartelijk dank, het wordt ten zeerste geapprecieerd!

Mis niets! Volg OVDD op verschillende netwerken:

Bedankt voor je visitje. Laat gerust een berichtje achter. Ons blogteam staat altijd paraat.
Outfit Van De Dag. Hét adres voor outfits.

Zie je,

Isabelle x

12 reacties:

  1. Nice swater girl

    xx LL

    www.lalouuula.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your sweater! Please keep in touch! And yay for my blog giveaway!
    Qing's Style | @qingsstyle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great post! Very nice pics!

    You have a nice blog, i follow you on GFC #143, maybe you follow me back? ;oD

    Have a nice day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely post!xx

    Vildana from :
    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/03/19th-episode-got-me-like.html
    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/03/spring-outfits.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute and comfy look. I really love the sweater. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love the sweater on you! x

    http://danielpoonvignez.blogspot.hk
    Instagram: danielpoonvignez

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi dear Isabel, what a pretty outfit!!! =)
    Kisses,
    Marghe

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template