donderdag 12 mei 2016

Beauty Blog Update: May Personal Favorites My Picks What To Buy

~Beauty: May Favorites.

Hi lovelies, if you can't understand what's written beneath, don't hesitate to use the 'Translate' option from Google Translate. You can find it at the right sidebar. Thanks for reading and I hope to hear from you at the comment section!

1° Catrice Wenkbrauw Producten
Hashtag 'Ik wil Cara Delevingne wenkbrauwen'!
Jullie weten al langer dat ik erg graag mijn wenkbrauwen accentueer, omdat ik vind dat het karakter geeft aan je gezicht zonder dat het je er 'opgemaakt' doet uitzien.
Ik ben erg blij met de wenkbrauwtrend, die hebben we te danken aan model/actrice Cara.
Voor deze maand heb ik de Brow Definer en de Eyebrow Filler bij mijn favorieten staan.
Voor een klein prijsje te koop bij Kruidvat.

2° Tommy Girl & Lollipop Bling Honey Parfum
Het Tommy Hilfiger parfum heb ik gekregen van mijn mama en deze ruikt echt hemels!
Hij blijft lang en je hoeft er niet oneindig lang mee te spuiten, een paar duwtjes op het pompje is genoeg om je een volledige dag fris te voelen.
De Lollipop Bling Honey van de mediageile Mariah Carey is een zoete geur. Hij vervaagt wel snel, maar je kan niet meer verwachten bij zo'n low budget parfum.
Tommy Girl vind je bij Ici Paris XL (of een andere parfumerie) en Lollipop Bling Honey bij Action voor een vijftal euro.

3° H&M, Catrice & Clinique Oogschaduw
Ik wissel graag af met oogschaduwkleurtjes.
Meestal ga ik voor blauw en nudetinten, maar de khakigroene kleur van Clinique geeft ook een zeer mooi naturel effect.
De High Impact oogschaduw van H&M doet wat hij belooft: hij geeft veel schittering en valt op. Mits weinig aanbrengen geschikt voor overdag, alsook mits layering & smokey eye effect perfect voor een avondje uit met je friends.
De andere tinten zijn vrij ingetogen en kan je gemakkelijk overdag dragen naar je werk of school.
Ik had de goudkleurige oogschaduw van Catrice feller verwacht toen ik ik het in de winkel had gekocht, maar hij oogt eerder vrij subtiel.
H&M High Impact oogschaduw te koop bij H&M voor een vijftal euro, de Catrice oogschaduwtinten allemaal verkrijgbaar bij Kruidvat voor een drietal euro en Clinique oogschaduw is te vinden bij de parfumerie of bij Inno voor een twintigtal euro.

4° Catrice Luxury Lip Oil

Heb jij ook snel last van gebarsten lippen?
Ik alleszins wel, zowel gedurende de winter als de zomer.
Ik heb al ontelbare lippenbalsems versleten, maar geen enkele voldeed aan mijn verwachtingen.
Een tijdje geleden zag ik bij de Catrice stand in de winkel deze lipolie liggen, en ik dacht meteen: dit moet ik proberen! Er waren twee varianten: deze rooskleurige die je ziet op de foto en nog een geelkleurige. De gele deed me iets te veel aan voedingsolie denken, dus heb ik voor de roze variant gekozen.
Het is erg vettig qua textuur, maar het is voedzaam voor de lippen.
Wil je snel verzorgde lippen? Dan is dit het product dat je zoekt.
Als je het aan hebt gebracht, dan ziet het eruit alsof je lipgloss draagt.
De Catrice Luxury Lip Oil is te koop bij Kruidvat voor een viertal euro.

5° Kruidvat Hair Repair & L'Oréal Studio Pro

Ik ben al langer fan van de Kruidvat haarproducten, en ook hun hair repair herstelkuur stelt mij niet teleur. Wat een fantastische crème! Het kan aangebracht worden op zowel droog als vochtig haar.
Het heeft mijn lokken een tweede leven gegeven :-)
Als tweede in de rij hebben we de L'Oréal Studio Pro. L'Oréal heeft behoorlijk wat moeite gedaan om deze populaire lijn te promoten, dus na herhaaldelijke reclame gezien te hebben raakte ik nieuwsgierig genoeg om mijzelf zo'n Studio Pro product aan te schaffen. Ik koos voor de fixatiemousse met het idee mijn haren te vlechten (huge trend voor de moment, zeker boxer braids) en ik ben absoluut tevreden. Enkel de geur viel wat tegen.
Kruidvat Hair Repair mag je zo'n drie euro rekenen, L'Oréal Studio Pro een vijf euro.

6° Dove Cream & Sanex Anti Transpirant

De voorbije maanden had ik veel last van een droge huid.
Deze dikke, voedende crème van Dove neemt de droogte weg en doet mijn huid stralen.
Een eenvoudig product, maar zeker een aanrader.
Verder heb ik Sanex herontdekt. Vroeger was ik niet zo'n fan van het cosmeticamerk maar hun deodoranten en anti-transpiranten zijn werkelijk heel goed. Ze ruiken naar een frisse wasbeurt.
Persoonlijk verkies ik Sanex boven Rexona, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
Beide producten zijn te vinden bij Kruidvat of een andere drogist.

Heb jij deze producten al eens geprobeerd? Wat zijn jouw ervaringen?
Deel ze met ons in het comment formulier beneden!
Bedankt voor je bezoekje & hopelijk tot snel.

Don't forget to #share #follow #like #tellyourfriends

Twitter | Instagram | Google Plus |  Facebook | Polyvore | Enigma YouTube | OVDD Vlogs YouTube

17 reacties:

  1. Amazing!! :)

    http://julesonthemoon.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great post and interesting products. I'm your new follower, a hug ♡

    http://tezbeauty.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh that's so sweet! I'll follow you back right away :D x

      Verwijderen
  3. great post :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Patrice has some surprisingly great products for such a small drugstore brand! Love your reviews, these favourites look great <3 <3

    xx Bash |   go say   H E Y   B A S H

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yeah I totally agree with you, thank you so much for those kind words x

      Verwijderen
  5. Interesting beauty products. Have a great weekend! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great post hun, thanks for sharing.

    http://edaowo-fashion.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template