zondag 15 mei 2016

Kristen Stewart Blonde Again + Me Going Back To Blonde (Hair Update)

Kristen Stewart News: She's Blonde Again
Het lijkt wel alsof ze hetzelfde plannetje in haar hoofd had als mij, alleen was zij sneller!

Kristen (26) koos voor een tijdloze, net-uit-bed bobsnit, beter gekend in de volksmond als de 'carré', maar dan op z'n Kristens (verwilderd op een propere manier).
De actrice van Twilight heeft al eerder geëxperimenteerd met haarkleuren. Net zoals mij heeft ze al zwart, donkerbruin, bruin, blond en ros gehad, kortom: het hele natuurlijke haarkleurenspectrum.
Ook op fashion gebied lijkt ze geen uitdaging uit de weg te gaan. Ze staat gekend om haar originele, eigenwijze looks. We vergeten het nooit: Kristen in rode All Stars onder een designer dress op de rode loper. Toch lijkt ze ermee weg te komen met haar heerlijke no nonsense attitude.
Vooral Chanel schijnt haar te bekoren. Karl Lagerfeld mag haar graag, net zoals hij een boon heeft voor de opstandige Cara Delevingne.




















Intussen is ze al zo'n paar maanden samen met Stephanie Sokolinski (beter gekend als "Soko", te zien op de foto). Soko is helemaal in de wolken. Ze is smoorverliefd op Kristen en schreeuwt dat van de daken.
"I’m very, very, very in love and very happy in a relationship." verkondigde ze onlangs in W magazine. Schattig toch? Het onlosmakelijke duo werd handjes-vasthoudend gespot in New York.

En dan nu mijn verhaal...
Me Going Back To Blonde




Ik heb in totaal 3 haarkleuringen gekocht en ik ga jullie meteen een review geven,
plus een handig overzichtje voor als je zelf een summer hairdo at home wil creëren.
Om te beginnen had ik het idee eerst highlights aan te brengen om zo rustig het blond op te bouwen.
Daarvoor gebruikte ik de highlight kit van het Kruidvat huismerk.
Het was voor mij echter een rampzalige miskoop, want ik zag amper verschil.
Omdat ik niet meteen de extreem lichtblonde 10.0 haarverf van Kruidvat op mijn haar wilde doen, trachtte ik eerst met een ombre mijn lengtes te blonderen.
Ik had de ombre kit van L'Oréal vroeger al een keer geprobeerd en toegegeven, het is een zeer goed product.
Omdat ik nog met rode haarverfresten in mijn haar zat, eindigde ik met amberblonde lengtes. Perfect!
Tot slot gebruikte ik de 10.0 Kruidvat haarverf om mijn bruine, natuurlijke uitgroei te maskeren alle bruine stukken te elimineren.

Hier een before foto:

Bruin met roodtinten.

Nu de after foto:


Pros Kruidvat haarverf:
- sterk genoeg om natuurlijke haarkleur te veranderen en dekken
- lage prijs, zo'n 5 euro, in verhouding met de kwaliteit

Cons Kruidvat haarverf:
- te zwak/mild om gekleurde haren te verven voor een nieuwe "layer"
- zeer basic gevulde kit, goedkope uitstraling
- highlight kit stelde mij teleur
- vrij 'gemaakt' blond

Pros L'Oréal ombre:
- mooie, geleidelijke overgang
- geschikt voor haar dat al eens geverfd is
- bevat ontkleuringspoeder waardoor zeer effectief
- verzorgde kit met luxueuze uitstraling

Cons L'Oréal ombre:
- aan de dure kant, zo'n 14 euro

Hier nog een overzicht van wat jij kan doen om van bruinrood naar amberblond te gaan:
1° 45 minuten de L'Oréal donkerbruin-blond ombre laten intrekken voor een maximum resultaat, goed uitwassen en steeds conditioner of een intensief verzorgend haarmaskertje gebruiken. Blonderen betekent heel goed verzorgen!
2° Vervolgens nog 30 minuten de Kruidvat 10.0 haarverf op je haar, weer goed uitwassen en weer grondig verzorgen.
Ik gebruik de herstelkuur van Kruidvat Hair Repair, die kan je in deze post terugvinden :)
Ook een tube Kruidvat Hair Repair masker, goed voor enkele beurten, heb ik gebruikt (zie foto).

Wat vinden jullie van coupe Kristen en coupe Isabelle? Wie wint de battle?
Het belooft een lichte zomer te worden!
Dus stay tuned & vergeet mij niet te volgen op Instagram ;-)

Don't forget to #share #follow #like #tellyourfriends

Twitter | Instagram | Google Plus |  Facebook | Polyvore | Enigma YouTube | OVDD Vlogs YouTube

24 reacties:

  1. I think I liked here better with dark hair, but in general I like blond a lot. I follow you on bloglovin too by the way :)
    Happy new week!
    Xx
    Larissa
    conscious lifestyle of mine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yeah I think she looked better with her darker hair too :) Thanks for the follow, I'll follow you back right away! x

      Verwijderen
  2. Is it just me or she looks kinda creepy with this new color because it's just sooo unnatural?! I think she looks way better with dark hair!
    Great post!x

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha yeah, I understand, Vildana! It's a big contrast. Thanks for stopping by :D x

      Verwijderen
  3. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    https://threesoul.blogspot.com/

    kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh you look pretty dear in both colours :))

    Hope you're having a great day Isabelle :*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love this! I like your photos so much. :)


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER
    BEAUTYEDITER.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great color of hair

    xx LL

    www.lalouuula.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Really interesting post...thx for sharing! You look lovely dear!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. great!

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I'm not sure I really like Kristen Stewart in blonde.
    But I love your new color, it's look really good on you.
    xx,
    Margot

    https://troughthepasturesofthesky.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you! Yeahh I'm not sure what to think of her hair color either... Have a great day x

      Verwijderen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template