dinsdag 17 mei 2016

OOTD Outfit Ideas & Fashion Advice Black 'n White Striped Shirt (Photoshoot)

OOTD & Fashion Advice For You!




Outfit Details ~ HEMD VINTAGE | LEGGING FOREVER 21 | SCHOENEN CONVERSE

Dit hemdje kocht ik onlangs in de kringloopwinkel, zoals vele van mijn aankopen trouwens. Het zwart-wit strepenmotief en het asymmetrisch model sprak me meteen aan.
Ik koos ervoor het te combineren met een simple zwarte legging, een zwarte top en felrode All Stars om een contrast teweeg te brengen. 

By the way, mijn haar is niet terug donkerder maar deze foto’s zijn voor mijn blondie kapsel genomen. #geenstructuur #excusezmoi

Maar al te veel fashionista’s (bv. Kate Moss, Alexa Chung) kiezen voor zwart-wit als kleurenpallet. Het is niet omdat je je beperkt tot twee kleuren (ja, zwart is een kleur!) dat je er ineens saai uitziet. Integendeel, zwart-wit kan erg verfrissend zijn.
Geslaagde monochrome outfitcombinaties voor iedere gelegenheid en/of moment:
* Shoppen met je friends: Een wit t-shirt met zwarte catchy tekst, een zwarte legging en witte Adidas sneakers. Daarover nog een oversized vintage jeansjasje van Levi’s en boxer braids in je haar. De fashion police zal applaudiseren.
* Weekendag: Een lange zwart-wit Aztec print cardigan, een zwarte top, een zwarte skinny en witte Nike Air’s. Hemels aan je voeten.
* Zakelijk diner: Een klassiek Chanel tweed jacket, een zwarte t-shirt met lange mouwen, een bijpassende kokerrok en kitten heels. Vergeet je parelketting niet. Audrey Hepburn gehalte: tweehonderd procent.
* School: Een zwart leren jasje, een zwart-wit plaid shirt, een witte top, een zwarte ripped jeans en stoere Vans. Wie is die stoere chick?
* Drinks met de vrienden: Een wit hemd met zilveren studs op het kraagje, een zwarte midi skirt, zwarte hakken en een zwart Chanel tasje met zilveren afwerking.
* Zomers terrasje: Een eenvoudig zwarte of witte top, zwart-wit geprinte harembroek en flatjes of gladiatorsandalen.

En helaas voor mijn portefeuille, crave ik stiekem ook nog wel wat uitbreiding van mijn monochrome kledingsstukken. Op mijn wishlist staat: 
o Zwart sportief glimmend Adidas jasje
o Witte Adidas sneakers met kurkbodem (hoe cool zijn deze [LINK] wel niet?)
o Een echt Chanel tasje én ballerina’s

Draag jij weleens zwart-wit?
Heb jij tips die je graag met ons wil delen? 
Aarzel niet ze in ons comment form te delen!

Don't forget to #share #follow #like #tellyourfriends

Twitter | Instagram | Google Plus |  Facebook | Polyvore | Enigma YouTube | OVDD Vlogs YouTube
Follow me on Bloglovin

30 reacties:

  1. Nice shirt:) You look beautiful:)
    kisses:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi! Your blog is very nice! So, I following you now with GFC(n.152)and follow your facebook page, instagram and twitter. Follow me back please?
    Have a nice day
    Kisses!

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sure, I'll do it right away. Thanks for the visit :) x

      Verwijderen
  3. What a great outfit dear, you look good in anything you wear ;)

    Have a lovely day Isabelle <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohh that's so sweet of you to say ;o But unfortunately, I don't haha! Thanks for the compliment x

      Verwijderen
  4. Great outfit. Black and white is a classic. Gemma x
    www.jacquardflower.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love your shirt! *-*
    Have a nice day!
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks, Roberta :) I hope you have a nice day too :) x

      Verwijderen
  6. Nice Post! You are so beautiful! :)
    Greetings
    Lara

    http://laraasophiie.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit, het hemd staat je heel goed, en wat een leuke vondst!
    XO IMKE | Pastellics

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Das echt een heel mooi shirt en goed gecombineerd! Leuke foto's ook!!
    Inez

    BeantwoordenVerwijderen
  9. That shirt is so pretty and your legs are gorgeous and sexy in those leggings. Wow ;) xoxo

    All Things Bright and Lovely

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template