maandag 23 mei 2016

OOTD Outfit Ideas Ripped Denim Shorts & A Cute Vintage Bag (Photoshoot)

Ripped Denim Shorts & A Cute Vintage Bag...







Outfit Details ~ T-SHIRT MARLBORO CLASSICS (CADEAU) | SHORTJE H&M | LEGGING FOREVER 21 | SCHOENEN PUMA | TAS VINTAGE | DOGTAG CADEAU | OORBELLEN CHANEL

Not your language? --> Translation options are at the right sidebar!

Ik heb een gigantische crush op dat schattige hondentasje, één van mijn once in a lifetime vintage finds. En ook al past mijn portefeuille er niet eens in - I don't care! LOL
Het was absoluut de week van de eigenwijsheid.
Ik koos voor een combinatie die ik niet al te vaak maak, namelijk een short over een legging. Maar mits het weer geen leggingloze dag toeliet (we zijn al eind mei!) en ik te koppig was om een lange broek te dragen, dacht ik bij mezelf: waarom het zomerse niet met het niet-zomerse combineren?
De basic t-shirt van Marlboro Classics maakt het plaatje af en zorgt voor een gebalanceerde outfit.
Qua hairdo koos ik voor een heerlijke high bun om het wat luchtig en speels te houden.

Don't forget to #share #follow #like #tellyourfriends

Twitter | Instagram | Google Plus |  Facebook | Polyvore | Enigma YouTube | OVDD Vlogs YouTube
Follow me on Bloglovin
Facebook: @outfitvandedag
Instagram: @outfitvandedagblog
Twitter: @outfitvandedag
Mail: info@outfitvandedag.be

22 reacties:

  1. Gorgeous look! I love your bag!

    http://marylyl.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You look so sweet and lovely, dear. Very cute bag and your legs are so gorgeous in those leggings. Every time they are so exciting ;) And shorts and tights/leggings are such a sexy look to begin with. Wow :) xoxo

    All Things Bright and Lovely

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love it, great look =)
    xoxo


    http://la-colorful-passion.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. great :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely look dear! Have a great weekend! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi, thanks for the comment. If you want we can follow each other via GFC and FB but please choose only one of your link when you leave a comment. I do not like too much pubblicity! Thanks
    That’s amore ♥ ♥ ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Grace, sure let's follow each other. Sorry about the links :) x

      Verwijderen
  7. Loved reading this! Please check out my latest SS16 trend-inspired lookbook.

    Kisses xo | From Aliona With Love

    Instagram @alionawithlove

    Twitter @alionawithlove

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a lovely look! Love your little bag!!
    kisses
    Cinzia

    new post" to be positive"
    www.callmeblondiebycinziasatta.com

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template