dinsdag 10 mei 2016

'Outfit Van De Dag' Presents Hot Or Not: Celebrity Styles On The Red Carpet

Hot Or Not: Celebrity Styles.

Hi lovelies, if you can't understand what's written beneath, don't hesitate to use the 'Translate' option from Google Translate. You can find it at the right sidebar. Thanks for reading and I hope to hear from you at the comment section!

Wat droegen de celebs de afgelopen maanden op de rode loper? Je ontdekt het hier.
Ik geef mijn ongezouten mening over hun outfits en jij krijgt de kans om op jouw favoriet te stemmen.
Wie wint en wie verliest?


Zayn Malik & Gigi Hadid 2016 Met Gala

Zayn in Versace, Gigi in Tommy Hilfiger.
Ik snap het mechanische, futuristische aspect dat ze naar voren willen brengen, maar op één of andere manier vind ik het goedkoop ogen. Vooral het pak van Zayn stelt me teleur.
Kom op, Versace?
Gigi komt er nog mee weg. Ze redt de boel met haar doorschijnende, grijsblauwe galajurk.
Voor deze stem ik NOT.

Kate Hudson Kung Fu Panda 3 Première

Kate in J. Mendel.
In één woord: prachtig.
Ze straalt gewoon pure vrouwelijkheid, elegantie en klasse uit in deze avondjurk.
De donkerpaarse lipstick en bijpassende manicure geven net dat tikkeltje extra body aan de look.
& You can never go wrong with the curly bob.
Voor deze stem ik HOT.

Cate Blanchett BAFTAs
Cate Blanchett in een godgeschenk van Alexander McQueen.
Zet deze maar meteen op mijn wishlist!
Ik vind deze jurk wonderbaarlijk mooi en edgy. Het inspirerende, het afgebakende reliëf van het bovenstuk gecombineerd met de speelse, zwarte veren van het onderstuk maken de jurk een waar statement en gebalanceerd.
Ik ben zó jaloers.
Voor deze stem ik absoluut HOT.

Jessica Alba Saint Laurent Show
Jessica Alba in Saint Laurent.
De altijd zo stijlvolle Jessica Alba slaat hier de bal mis.
Deze jurk laat haar voller tonen en oogt bovendien way underdressed door het leren jasje erbij te combineren. Had er een stel pumps onder gedragen zonder dat jasje en het had er al een beetje beter uitgezien. Ontsla die stylist!
En for god's sake, wie heeft haar haar gedaan? Dat is allesbehalve red carpet waardig.
Voor deze stem ik NOT.

Ellie Goulding Pre Grammy Gala

Ellie Goulding in een jurk van een onbekend merk.
De felle, cobalt blauwe kleur en aansluitende snit doen Ellie helemaal opleven!
Makkelijk te stylen ook, want deze jurk heeft geen accessoires nodig om gezien te worden.
Voor deze stem ik HOT.

Adele Brit Awards

Adele in Giambattista Valli.
Dit vind ik een twijfelgeval. Enerzijds staat Adele fantastisch met deze intense wijnkleur, anderzijds ben ik niet helemaal overtuigd van de ruffles die zorgen voor een zeker 'drapeer/gordijn' effect.
Doch geef ik Adele het voordeel van de twijfel, want een 'not' vind ik nou ook niet van toepassing.
Laten we het houden op: geen wauw, maar ook geen misser.
Voor deze stem ik HOT.

Lana Del Rey Elton John AIDS Foundation
Lana Del Rey in Vivienne Westwood.
Lana en Vivienne schijnen goed samen te gaan. Wat wil je, twee alternatieve dames bij elkaar!
Deze jurk lijkt wel gemaakt voor Lana. Mooi aanpassend, klassiek en toch net dat tikkeltje speciaal.
Het doet me wat denken aan een zeemeermin, qua snit en qua stofmateriaal.
Jammer wel van de armband, ik denk dat een simpele halsketting veel mooier had gestaan.
Wel puik werk geleverd met de make-up. Nu nog een glimlach op Lana's gezicht zien te krijgen!
Voor deze stem ik HOT.


Conclusie:
Voor mij is de grote winnaar van de Outfit Van De Dag stijlawards niemand minder dan Cate Blanchett!



Wat stemmen jullie?


Wie is jouw favoriet? Who's your favorite?

Zayn & Gigi
Kate Hudson
Cate Blanchett
Jessica Alba
Ellie Goulding
Adele
Lana Del Rey
Poll Maker

Bedankt Stylebistro.com voor de up to date red carpet looks & bedankt Poll-Maker.com voor de leuke poll :)

Don't forget to #share #follow #like #tellyourfriends

Twitter | Instagram | Google Plus |  Facebook | Polyvore | Enigma YouTube | OVDD Vlogs YouTube

18 reacties:

  1. lovely post
    simplylovebeingme.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great post dear ♥

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great Post - i just love Gigi's Outfits! But I also like the colour of the cute dress, that Adele is wearing :)
    Greetings
    Lara

    http://laraasophiie.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yeah, Gigi & Zayn are like thé Hollywood it couple of the moment. Adele looks very pretty in that warm wine color :) Thanks for stopping by, Lara. Happy week x

      Verwijderen
  4. Ik kies voor Kate Hudson, simpel maar heel mooi!
    Inez

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kate Hudson is my favorite - I love this blush kind of color! So pretty! But Cate Blanchetts Dress is really beautiful too!
    Thanks a lot for your sweet comment on my blog! We can follow ecah other on bloglovin if you like!? Just let me know :)
    Xx
    Larissa
    conscious lifestyle of mine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yeah the cream color looks very pretty on her, it's because she has this bronze skin :) Of course we can follow each other! Thank you! x

      Verwijderen
  6. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks sweetie :D

    I'm totally agree with your choices. In love with Kate Hudson dress :D

    NEW GET THE LOOK POST | Let's do a Safari?
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love The 2 Kate and Cate dresses, very chic !
    xx,
    Margot

    https://troughthepasturesofthesky.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yeahh those are my favorites too, Margot! Thanks for visiting x

      Verwijderen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template