woensdag 31 augustus 2016

Beauty Hairproduct Schwarzkopf Essence Ultîme Shampoo Review

Beauty Hairproduct Schwarzkopf Essence Ultîme Shampoo Review
Welkom lieve lezertjes,
Het is al enige tijd geleden dat er nog een review verschenen is op OVDD want de laatste tijd verschijnen hier vooral ootd's. Vandaag heb ik echter eentje in petto voor jullie over de Schwarzkopf Essence Ultîme Omega Repair shampoo ontwikkeld met Duits topmodel  Claudia Schiffer, hetzelfde merk als mijn haarkleuring (zie mijn vorige post voor meer informatie).



Laten we beginnen bij de verpakking en wat erop vermeld staat.
Door de positieve ervaring met mijn haarkleuring van deze lijn, raakte ik verleid bij Kruidvat ook de bijpassende shampoo te kopen. Ik betaalde er € 4,99 voor, een prijs die ietwat aan de hogere kant ligt maar nog schappelijk is.
De tube is wit met goudkleurige accenten, heel erg basic dus met weinig versiering.
Het doet erg denken aan shampoo's die bij de kapper te verkrijgen zijn.
Je ziet een foto van Claudia, met de uitleg dat het product gemaakt is met haar samenwerking.
Volgens Schwarzkopf zorgt deze shampoo ervoor dat je lokken maar liefst tot 90 % minder gespleten punten zullen lijden dankzij hun sublieme, rijke omega olieformulie.
Op de achterkant van de verpakking staat een quote van Claudia zelf: "My hair gets stressed every day, but I want it to look beautiful & healthy! My tip: extra rich, precious repair care."
Dat is dus exact wat ze wilde bereiken!
Dit beauty geheim van Claudia Schiffer bevat het ultîme-4-complex, een unieke combinatie van pearl essence, panthenol, verfijnde proteïne en keratine.

Dan bespreken we nu het gebruik.
De tube gaat zeer gemakkelijk open, je zit niet te prutsen.
De geur is een absolute bonus. Ben je fan van Pantène, dan vind je deze sowieso lekker ruiken.
Je hoeft er niet te veel van te gebruiken want het schuimt goed, wat je qua prijs ook een hoop kan besparen.
Ik merk zelf dat ik sinds mijn haren wat langer worden, soms echt veel shampoo moet gebruiken en dat merk je wel in je portemonnee.
Laat me even mijn haartype beschrijven: ik heb droog, beschadigd en pluizig haar (lees: te veel volume/ontploft) en mijn hoofdhuid is vettig. Dat maakt het dus behoorlijk een challenge om de juiste shampoo te vinden.
Ik ben erg tevreden van Essence Ultîme.
De shampoo zorgt dat mijn haar getemd wordt en neemt het ontploffende effect weg zonder mijn curly golven ook te laten verdwijnen (hallelluja!).
Het glanst mooi en oogt gezonder, dus toegegeven: het is niet meer beschadigd en het kan dus een kappersbeurt uitsparen. Heb je de intentie je haren te laten groeien, dan kan deze shampoo de levensduur van je lokken verlengen.
Veruit een van de beste shampoos die ik al heb uitgetest.
Nadelen? Wel, op zich gaat het product de droogte van mijn haar tegen wat een gevolg is van het blonderen in mijn geval. Maar mijn haar is wel sneller vettig wegens mijn vette hoofdhuid. Uiteraard komt dit door het hoofdingrediënt: de olie.
Weet wel dat, ook al maakt olie vettig, het is zeer voedend voor je haar zelf.
Dus het is een beetje dubbel: een extra wasbeurt maar je krijgt er een gezonde haardos voor in de plek.
Ben je toch fan van deze shampoo, dan wordt er op de verpakking ook aanbevolen de bijpassende conditioner te gebruiken voor een optimaal resultaat.
Heb je echt erg beschadigd haar, dan kan je misschien ook het maskertje van dezelfde productlijn eens proberen. Als je blondeert zoals mij is een grondige verzorging noodzakelijk!


Claudia Schiffer Essence Ultîme Schwarzkopf

SAMENGEVAT:
Pros:
+ Doet wat hij beweert: maakt de haren terug gezond na de eerste wasbeurt al
+ Zorgt voor glans
+ Verlicht je haren zonder al het volume weg te nemen
+ Gaat stro-effect tegen
+ Ruikt lekker

Cons:
+ Maakt snel vettig
+ Ietwat hoge prijs (€ 4,99)

Hebben jullie al ervaring met deze shampoo?
Vertel erover in het commentform.

Deze post is niet gesponsord, ik heb dit product zelf aangeschaft.
Mijn mening is louter gebaseerd op eigen ervaring.

Don't forget to #share #follow #like #tellyourfriends

Twitter | Instagram | Google Plus |  Facebook | Polyvore | Enigma YouTube | OVDD Vlogs YouTube
Follow me on Bloglovin
Facebook: @outfitvandedag
Instagram: @outfitvandedagblog
Twitter: @outfitvandedag
Mail: info@outfitvandedag.be

8 reacties:

  1. Looks like a great product:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I haven't tried this yet, but looks great Isabelle, thanks for sharing! :)

    Have a great day xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So cute .
    P.S Would you like to follow me back?
    Blog: www.glaringwaves.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/glaringwaves

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template