zaterdag 6 augustus 2016

OOTD Outfit Ideas Kitsch Style & Converse Sneakers + My New Catch

Kitsch Style & Converse Sneakers...














Outfit Details ~ JURK VERY ME HUDSON 29th NEW YORK | TAS KITSCH KITCHEN vind handtassen in sale hier | SCHOENEN CONVERSE

Hallo allemaal, het is weer eventjes geleden maar ik heb met plezier jullie reacties op mijn vorige post gelezen. Bedankt daarvoor!

...& My New Catch
Vandaag was er een rommelmarkt in Antwerpen waar ik samen met mijn moeder, grootmoeder en een vriendin van mijn grootmoeder ben naartoe geweest.
Ik heb er geweldige Adidas sneakers gescoord van Stan Smith voor € 2,50!
I know, right? Het gekke is dat mijn vriendin een aantal weken geleden hetzelfde paar nieuw kocht voor € 90. Je kan mijn reactie wel voorstellen toen ik dit paar zag liggen voor zo'n laag prijsje.
Ze hadden wel een makeover nodig. Lees: nieuwe veters, nieuwe zooltjes en een laagje javel.
Gelukkig had ik al die zaken al in huis, dus hoefde ik niets aan te kopen.
Hier wat foto's van mijn pronkstukken:







Mijn hondje wou graag mee op de foto ;)





En wat vinden jullie ervan?
Hebben jullie nog geweldige koopjes gedaan in de solden maand of daarbuiten?
Vertel het mij in het comment form :-)

Don't forget to #share #follow #like #tellyourfriends

Twitter | Instagram | Google Plus |  Facebook | Polyvore | Enigma YouTube | OVDD Vlogs YouTube
Follow me on Bloglovin
Facebook: @outfitvandedag
Instagram: @outfitvandedagblog
Twitter: @outfitvandedag
Mail: info@outfitvandedag.be

22 reacties:

  1. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautfiul post! Have a lovely weekend ! :)xx

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice dress ;-) and I have a very similar bag! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, the dress is great, thank you! :) I love bags from Kitsch Kitchen, they're so bright and colorful yet very practical :) xxx

      Verwijderen
  4. This dress is lovely! Have a great week ahead!

    Bella Pummarola

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you, Anett! I wish you a great week too dear x

      Verwijderen
  5. I love your blog :)
    Do you want to support each other's blog by following each other? Please let me know if you do so I can follow you right back :)


    >> maya is back <<

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. That would be wonderful, I'll follow you right away x

      Verwijderen
  6. love the look! very chic <3

    Capturing Life Memoirs | aimeebustillo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. looks stunning

    New posts every day
    New collection
    Bloggers

    BeantwoordenVerwijderen
  8. really cute look and i love the stan smiths!

    danielle | avec danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nice look!! I like your red converse

    xx LL

    www.lalouuula.com

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template