dinsdag 16 augustus 2016

Shopping: My Personal Wishlist From Romwe.com (Fashion)

My Personal Wishlist From Romwe.comromwe my personal wishlist outfit van de dag
Hallo lieve lezers, vandaag een fashion update waarin ik mijn persoonlijke wishlist deel van de populaire online store Romwe. Ik heb een aantal leuke outfits samengesteld die ik meteen zou dragen, dus het sluit een beetje aan bij mijn stijl. Romwe heeft een erg uitgebreid en divers aanbod aan kledij en volgt tevens de laatste street fashion trends. Ben je een fashionista in hart en nieren, dan zit je bij Romwe aan het juiste adres.




1° CASUAL DENIM ON DENIM LOOK
casual denim on denim look first i need coffee jeans
Jas Click | T-shirt Click | Broek Click
Heerlijk ongedwongen en toch mooi ogend, dat straalt deze look uit. Praktisch op de fiets, trendconform door de ripped jeans en oversized jas. Een paar witte sneakers eronder en je bent helemaal ready-to-go. Wie zegt dat mode ingewikkeld hoeft te zijn?

2° AUDREY HEPBURN IN PARIS LOOK
cute beautiful collar lbd dress silver flats bracelet
Jurk Click | Flatjes Click | Armbandenset Click
Ik ben helemaal gek op jurkjes met een kraagje! Dit model is klassiek en toegankelijk, wederom geschikt voor tal van gelegenheden. Wil je je even als Audrey Hepburn wanen, dan is deze look op jouw lijf geschreven. Niet too much, uiteraard met de gedachte less is more.

3° NETFLIX NACHOS & A HELL OF CHANEL ATTITUDE LOOK
netflix nachos and naps t-shirt long cardigan vintage jeans
Mantel Click | T-shirt Click | Broek Click
Mijn ideale mix: effortless casual & lady chic. Ik wissel vaak af tussen boyish & girlish outfits, en het liefst van al combineer ik beide extremen in 1 look, zoals hier. Het t-shirt en de broek afzonderlijk zijn erg laid back, maar door de wollen jas erbij te dragen oogt het geheel allesbehalve slonzig. Ben je ook fan van zulke combinaties? Speel ermee en probeer uit wat werkt en wat niet - 1 item kan het verschil tussen goedkoop en chic betekenen!

Wat vinden jullie van deze looks?
Welke zouden jullie dragen en welke niet?
Deel jouw mening in het onderstaande comment form.


Don't forget to #share #follow #like #tellyourfriends

Twitter | Instagram | Google Plus |  Facebook | Polyvore | Enigma YouTube | OVDD Vlogs YouTube
Follow me on Bloglovin
Facebook: @outfitvandedag
Instagram: @outfitvandedagblog
Twitter: @outfitvandedag
Mail: info@outfitvandedag.be

29 reacties:

  1. Wow, you chose great things Isabelle, I especially like the coffee tshirt ;)

    Have a great week xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you, the coffee t-shirt is my favorite too :) x

      Verwijderen
  2. Great selection Dear:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice selection!
    I am following you now back. Thank you for the follow!
    Blog: www.glaringwaves.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/glaringwaves

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn allemaal apart en leuk! M'n favorite is 2.

    Shari | Coco Valour


    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great styles, I love 2 and 3 above all :)


    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Me too dear :D Have an amazing quality :D

    Love all sellection. I want this beige cardigan in my life :3

    NEW GET THE LOOK POST | Kendall Jenner: Low Cost Trendy Look.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great items. :-)
    I followed you on GFC and bloglovin'

    Have a nice day
    Patricia
    pwiepassion.blogspot.de

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. That's great, Patricia! I'm following you back now as promised x

      Verwijderen
  8. Nice looks! My favorite is Audrey's :)

    http://memoriesofthepacific.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen

  9. I love your fashion sense it's really gorgeous!

    would you like to follow each other on google friend connect and google plus? If you follow me,
    I will follow you back after it. ^^
    www.tomntins.com

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template