maandag 19 september 2016

Fall Trends: L'Oréal Bronde Hairdye Review & Style Advice Versace Flared Pants

Fallspiration...
fall trends versace flared pants clutch armani sunglasses
De herfst nadert en dat vraagt een nieuwe garderobe en haarkleur.
Ik kies voor seventies broeken, bohemian details en een tijdloze clutch.
Voor mijn haren koos ik de trend van het moment: bronde. 
Geen blond, geen brunette, maar gewoon een twijfelgevalletje. Moet kunnen.




1) L'Oréal Paris Excellence Crème 7 Middenblond Drievoudig Verzorgende Crèmekleuring REVIEW

In het kort:
Permanente kleuring, onuitwasbaar
100 % grijsdekking
Verzorgende crème zonder druppen
Inwerktijd 30 minuten
Prijs € 11,15 bij Kruidvat (kan verschillen van land tot land)

Deze kleuring van L'Oréal past ideaal in het 'bronde concept'.
Bronde betekent letterlijk dat de haarkleur verschillende tinten blond en bruin heeft, waardoor het moeilijk is te definiëren of je nou een blondie of een brunette coupe hebt.
Het effect wordt gecreëerd door gebruik te maken van high- en lowlights.
Wat de kleur zo mooi maakt is de zekere natuurlijkheid, alsof je met de kleur geboren bent.
Het is minder hard dan lichtblond en past bij iedere huidtint.
Ombre is een tikkeltje verleden tijd geworden, al doen pasteltinten het nog steeds ontzettend goed (denk Ariana Grande met haar gedurfde grijze lokken!), bronde is dé ultieme haarkleur voor fall season plus veel toegankelijker en minder drastisch dan een mermaid hair dip dye.
Je kan er nog prima mee gaan solliciteren, zeg maar ;-)

Wat staat er zoal op de verpakking vermeld?
Wel, L'Oréal beweert dat het product bestaat uit een drievoudige verzorging waardoor het kleurresultaat optimaal is. De dekking van grijze haren zou geen enkel probleem moeten vormen (ik kan dit in mijn geval helaas niet bevestigen, lol). De kleur zou mooi, rijk en stralend moeten zijn en de haren beschermd woord de nieuwe 6-weekse intensieve verzorging. 
De formule bestaat het Pro-Keratine en Ceramide en is tevens verrijkt met Ionène G dat diep in de wortel doordringt om een langdurige bescherming te garanderen.
Als ik dit zo interpreteer, dan wordt de nadruk hier vooral gelegd op een zo lang mogelijk behoud van de kleur en een optimale bescherming van de haarkwaliteit.

L'Oréal Paris Excellence Crème 7 Middenblond Drievoudig Verzorgende Crèmekleuring REVIEW

Wat vinden we in het doosje?
- 1 beschermend serum
- De kleurcrème
- De ontwikkelcrème
- 1 verdeelkammetje
- De verzorging (conditioner)
- 1 paar handschoenen ook in een doosje
- De gebruiksaanwijzing

Meteen vallen mij een aantal bonussen op die ik bij goedkopere haarkleuringen niet zou krijgen: het serum en het verdeelkammetje. De handschoenen zijn op maat en niet gigantisch groot, wat een stuk handiger is in gebruik. Mijn eerste indruk is positief.

Zoals je op de foto linksonder kan zien heb ik een beetje uitgroei. Mijn natuurlijke haarkleur is bruin/donkerbruin voor de lezers die dit nog niet wisten. Ik begin met de eerste stap en dat is het serum aanbrengen op de broze stukken van mijn haar om deze te beschermen. Ik doe dit op mijn haarpunten, omdat ik vaak last heb van gespleten haarpunten door het veelvuldig blonderen. Belangrijk: aanbrengen op droog, ongewassen haar. Altijd kleuren op droog, ongewassen haar en nooit als je net je haren gewassen en gebrusht hebt. Gun je haar de nodige rust en beschadig het niet, laat het tijdig goed uitvetten. Het serum gebruik je nooit volledig op, je kan er dus achteraf nog van nagenieten. Hetzelfde geldt trouwens voor de tube verzorging, daar kom je wel even mee toe.

Vervolgens doe je het goedje van de tube kleurcrème in de flacon met ontwikkelcrème. Hoe kan je 'm het best uitknijpen? (geloof mij, ik heb dit ook na jaren ervaring moeten uitzoeken) Van boven naar beneden telkens een stukje uitduwen tot je bij de top zit.

L'Oréal Paris Excellence Crème 7 Middenblond Drievoudig Verzorgende Crèmekleuring REVIEW

Goed schudden met de dichtgedraaide opbrengflacon (niet met het verdeelkammetje erop, dat gebruik je pas als je het op je haar gaat aanbrengen!).
Vervolgens kan je zelf kiezen: je kan het topje van de opbrengflacon eraf draaien en het zo aanbrengen op je haar of je kan het kammetje gebruiken. 
Ik was best wel nieuwsgierig naar het kammetje en heb dat gebruikt, maar ik morste hier wel heel veel mee, dus dat was voor mij wel een nadeel.
Wees zeker dat je ieder stukje van je haar bereikt hebt, vraag desnoods aan je moeder, je partner of je kamergenoot/kamergenote of hij/zij even wil nakijken of je het goed gedaan hebt. Je kan ook een spiegel gebruiken natuurlijk. Vlekjes kan je verwijderen met Kruidvat Haarkleurverwijderdoekjes (ik weet niet of het exact zo noemt, maar bij de haarkleuringen hangt het normaal, het kost ongeveer € 1,29). Ik gebruik soms nagellak remover. I know, mega slecht voor je huid waarschijnlijk maar wel effectief om de plekjes weg te wrijven.
Ik heb mediumlang haar en steek het altijd op met mijn haarverfspeld.
Jawel, die speld dient speciaal voor het kleuren, haha!
De inwerktijd bedroeg voor mij 30 minuten omdat ik een heel andere kleur had, als je het al eens eerder middenblond/bronde geverfd hebt dan moet je 20 minuten enkel (!) de haaraanzet laten inwerken en dan 10 minuten over je lengtes verdeeld.

L'Oréal Paris Excellence Crème 7 Middenblond Drievoudig Verzorgende Crèmekleuring REVIEW

Na de inwerktijd was je het product eruit tot het water doorschijnend is.
Tip: als je koud water gebruikt, glanst je haar meer. 
Daarna gebruik je de verzorging en smeer je die over je haar, laat het twee minuutjes intrekken en spoel het dan weer uit.
Je haren voelen nu lekker zacht aan.
Het kan zijn dat je veel haren verliest, ik heb dat bijvoorbeeld wel. Maar het doet niets aan mijn haarvolume. Dus maak je zeker geen zorgen moest je dat ook voorhebben. 
De resten van het mengsel nooit bewaren en altijd weggooien. Op de bovenkant van het kartonnetje hangt aan een zijflapje de naam van de kleuring. Bewaar deze als je je haar nogmaals met die kleur wenst te verven in de toekomst. Dan sta je achteraf in de winkel niet te twijfelen.

hair dye before and after bronde haarverf haarkleuring

Hier zie je dus een before & after foto. Mijn haren waren voordien honingblond, nu zijn ze bronde.
Ik ben heel tevreden met het resultaat, het is alsof ik de kleuring van mijn leven gevonden heb!

Conclusie:

Pros:
+ dekt fantastisch, ik heb mijn haar ontelbare keren geblondeerd en toch is het resultaat egaal
+ verzorgde kit vol leuke extra's die het proces vergemakkelijken
+ doet wat ie belooft: mijn kleur is zoals die van de verpakking
+ verzorgingsproducten die je na je kleuring nog lang kan gebruiken
+ ruikt goed, meeste kleuringen stinken maar deze niet, integendeel

Cons:
- aan de dure kant (maar wel in verhouding met de kwaliteit!)
- neemt niet alle droogte van mijn haar weg
- het kammetje morst veel

Is het de investering waard? Ja!
Ik heb al veel goedkope haarkleuringen uitgetest omdat ik altijd aan mijn budget denk, maar ik geef met plezier een beetje meer uit aan deze hoogstaande kwaliteit.
Deze review is niet gesponsord. Ik heb dit product zelf betaald.

1) Outfit Of The Day + Style Advice For Fall Season

fall trends versace flared pants clutch armani sunglasses

fall trends versace flared pants clutch armani sunglasses

fall trends versace flared pants clutch armani sunglasses

fall trends versace flared pants clutch armani sunglasses

fall trends versace flared pants clutch armani sunglasses

fall trends versace flared pants clutch armani sunglasses


Outfit Details ~ BROEK VERSACE | TOPS GELEEND | SANDALEN ERAM | ZONNEBRIL GIORGIO ARMANI | CLUTCH VINTAGE | OORBELLEN HANDGEMAAKT (Ga naar onze shop)

In mijn vorige post (klik) toonde ik jullie een van mijn laatste aankopen, namelijk deze Versace broek. Het heeft me even wat tijd gekost uit te zoeken hoe ik dit moeilijke, vrij opvallende stuk moest combineren. Ik was dan ook sterk aan het twijfelen toen ik dit stuk kocht bij Think Twice, maar de lage prijs had mij toch overtuigd het te kopen. Als het dan een miskoop zou zijn, dan zou ik er alleszins niet veel geld aan hebben uitgegeven. Maar na vandaag heb ik mijn mening moeten herzien: het is absoluut géén miskoop!

Hier een aantal praktische tips over hoe je flashy designer broeken het best styled:

* Zorg dat je outfit in evenwicht is. Kies dus voor een eenvoudige top zonder tekst of afbeeldingopdruk en liefst van al in wit, zwart of grijs. Basisstukken heb je altijd nodig in je kleerkast om dit soort statement pieces juist te combineren.

* Qua schoeisel kies je best voor sleehakken of gewone hakken. Sneakers onder een bootcut jeans maken 'stompjes' van je benen. Het doel van de snit van dit soort broeken is dat ze je benen lengte geven, dat kan alleen succesvol afgewerkt worden met schoenen met een hak. Ben je toch niet zo'n pumpstype? No worries, wedge sneakers zijn nog steeds in. Ook hier geldt weer: geen sneakers die de aandacht stelen van je broek. Hou het effen en niet schreeuwerig!

* Designer vraagt wat upgrade qua accessoirekeuze. Je kan de rest van je kleding redelijk simpel houden (een wit t-shirt kan evengoed van Zeeman komen, niemand die dat ziet). Maar je accessoires dienen wel van allure te zijn. Wat bedoel ik daarmee? Denk: grote, gouden kettingen of oorbellen, een gouden slangenarmband of een klassieke clutch met slangenleer.



Ik ben na de boodschappen en huishoudelijke taken met mama nog een heerlijke cappuccino gaan drinken. Pure verwennerij!

yves rocher sexy pulp volume mascara

Jullie herkennen misschien mijn roze Sexy Pulp Mascara van Yves Rocher wel?
Ik heb er al vele makeuplooks mee gecreëerd.
Mama had enkele artikelen besteld op hun website en kreeg een mascara gratis, een variant van de Sexy Pulp Mascara die specifiek dient voor extra volume, en mama heeft deze aan mij gegeven.
Ik ben benieuwd of deze voor een ander effect zorgt.
Ik was best tevreden van de roze variant, maar je morst er wel gemakkelijk mee waardoor je soms met zwarte puntjes op je oogschaduw zit. Niet bepaald fijn als je met tijdsgebrek zit ;-)

green tea matcha tea mug

Tot slot wil ik graag nog een woordje kwijt over Organische Matcha Green Blend kruidenthee van Clearspring. Matcha thee staat erom bekend een ruime waaier aan antioxidanten te bevatten, veel meer dan de gemiddelde groene thee. Het is bitter van smaak en bijzonder rijk aan aminozuren, vitaminen en mineralen. Matcha thee is verkrijgbaar in poedervorm en kruidenvorm. Ik heb normaal een bloedhekel aan groene thee, maar deze vind ik verrassend genoeg heel lekker.

Vergeet niet dat onze korting nog steeds geldt, profiteer ervan en wees snel!
Handmade Jewelry Discount
Nu een eenmalige actie: - 10 % korting, geldig t.e.m. eind september!
Gebruik de code 'handmade' bij je bestelling en dan kan je meegenieten van dit aanbod.

Ik wens jullie allen een fijne week toe vol geluk!

Don't forget to #share #follow #like #tellyourfriends

Twitter | Instagram | Google Plus |  Facebook | Polyvore | Enigma YouTube | OVDD Vlogs YouTube
Follow me on Bloglovin
Facebook: @outfitvandedag
Instagram: @outfitvandedagblog
Twitter: @outfitvandedag

Mail: info@outfitvandedag.be

26 reacties:

  1. Super leuke post! Goed geschreven! De nieuwe haarkleur staat je geweldig! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Excellent post (as always)!You look lovely dear!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. looks awesome, I also have bronde hair, even tho I went to the hairdresser for it!

    lu | coco & louis

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Really amazing post!
    Love the panties.
    I have followed you!
    https://glaringwaves.blogspot.ba/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh you look great Isabelle & I love the pants :))

    Kisses and have a lovely week dear!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Would you like to follow each other? Follow me, let me know on my blog and I follow you :)
    http://astbakay.blogspot.ru/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hello,
    amaizing post and blog my blogger friends...
    ı am following you on gfc...
    if you want follow me back , please visit my blog
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template