woensdag 14 september 2016

OOTD Fashion Stories Another Thrift Shop Experience (Photoshoot)

Green Vero Moda Dress OOTD WIW What I'm Wearing
Hey guuurlll, whatcha doing?
Who's that girl? Who's that girl?
It's J- whoops, Isabelle!
Ik ben werkelijk verslaafd aan New Girl, een komische serie beschikbaar op Netflix.
Maar vandaag verliet ik mijn tv even voor een doordeweeks kringloopbezoek.


Green Vero Moda Dress OOTD WIW What I'm Wearing

Green Vero Moda Dress OOTD WIW What I'm Wearing

Green Vero Moda Dress OOTD WIW What I'm Wearing

Green Vero Moda Dress OOTD WIW What I'm Wearing

Outfit Details ~ JURK VERO MODA | SANDALEN ERAM | HANDTAS CADEAU | OORBELLEN HANDGEMAAKT (Ga naar onze shop)

Ik heb echt een fijne dag achter de rug, mede dankzij het gezelschap van mijn liefje en mijn mama.
Het was zo'n 33 graden hier in ons Belgenlandje. En nee, geen aangename tropische warmte zoals in Portugal bijvoorbeeld, nee een verstikkende help-ik-ga-ter-plekke-doodvallen-warmte.
Mama en ik zijn dus met de fiets naar de kringwinkel gereden. 
Kringwinkels stellen milieu en sociale tewerkstelling centraal.
Het is dus fijn dat je weet dat als je iets koopt, je daar iemand ook mee kan helpen.
Mijn nieuwste vondsten deel ik dan ook graag met jullie.




Ik ben enkele schatten rijker:
- Een heerlijk warme, chique oversized winterjas. Ik zoek zo'n model al maaaaanden, dus ik ben zeer tevreden dat ik er eindelijk eentje gevonden heb aan een zeer mooie prijs, 5 euro. Het merk is Sweet Miss (mij onbekend). Er zitten handige zakken in en het heeft een hoog hipstergehalte. Yuppa, deze is zeker approved voor mijn kleerkast.
- Het boek 'North and South' van Elizabeth Gaskell, genre Victoriaanse fictie. Meestal ben ik voor de psychologische thrillers en de romantische komedies, maar boeken à la Danielle Steel kunnen me ook zo nu en dan bekoren.


We genoten van een smakelijke cappuccino achteraf op een terrasje in de schaduw.
Jawel, 30 graden of niet, wij drinken koffie.

Wat hebben jullie allemaal gedaan?
Gaan jullie weleens langs de kringwinkel? Zo ja, wat vinden jullie het leukste aan tweedehands shoppen?
Deel jullie bijdrage aan deze discussie in het comment form.

Vergeet niet dat onze korting nog steeds geldt, profiteer ervan en wees snel!
Handmade Jewelry Discount
Nu een eenmalige actie: - 10 % korting, geldig t.e.m. eind september!
Gebruik de code 'handmade' bij je bestelling en dan kan je meegenieten van dit aanbod.

Don't forget to #share #follow #like #tellyourfriends

Twitter | Instagram | Google Plus |  Facebook | Polyvore | Enigma YouTube | OVDD Vlogs YouTube
Follow me on Bloglovin
Facebook: @outfitvandedag
Instagram: @outfitvandedagblog
Twitter: @outfitvandedag

Mail: info@outfitvandedag.be

46 reacties:

  1. Yes dear
    I want follow each other, I follow you, hope you follow me back. ♥

    Love your blog soo much, kisses. ♥♥
    IvaFashionDiary

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you sweetie, I'll follow you back now :) Love your blog too! x

      Verwijderen
  2. This dress is absolutely gorgeous!

    http://marylyl.blogspot.ru

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's a beautiful dress; very lovely print.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That dress is beautiful Dear:) You look fabulous as always:)
    Have a nice day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You're looking so pretty in the dress.

    Of course we can follow each other. I'm following you now. Hope you'll follow me back.
    FANAA'S BEAUTY BLOG

    BeantwoordenVerwijderen

  6. I love your fashion sense it's really gorgeous!

    would you like to follow each other on google friend connect and google plus? If you follow me,
    I will follow you back after it. ^^
    www.tomntins.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great post and outfit dear, I follow you, I hope you will follow back. <3
    https://lillysecret.blogspot.ba/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. El look es ideal, me encanta!! https://bohoclosetblog.com/2016/09/15/como-tener-pestanas-mas-largas-realash/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Te dejo mi blog de poesia por si quieres criticar gracias.
    Me gusta mucho el tuyo.
    http://anna-historias.blogspot.com.es.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi, dear
    I am in love with your blog!
    Following you from now :)
    I will be happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great post!I love your blog!:*
    http://thewhiteandgold.blogspot.rs/2016/09/my-5-favorites_16.html

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love your dress!
    And the bag too!

    If you want us to follow each other, let me know on my blog
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Reacties
    1. Thanks, me too! Never thought green would look good on me haha :p x

      Verwijderen
  14. love the dress pattern and colors <3

    Capturing Life Memoirs | aimeebustillo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love ur green dress so much, perfect for summer !!
    New post - http://www.sapphireziva.com/2016/09/brows-by-benefit.html

    would u like to follow each other on blog and social media ?

    xo, kanchan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aww thank you, Kanchan! Of course, I'll follow you right away x

      Verwijderen
  16. Love the dress, looks stunning on you Isabelle :)

    Have a great weekend! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohh thank you so much, Katja, you're always friendly x

      Verwijderen
  17. Those green and blue shades go really well with your eyes, you look amazing in that dress! :D
    Would you like to follow each other? I'm following you from now. ;)

    http://couturecase.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh thank you, Jelena! Of course I'd like to follow each other x

      Verwijderen
  18. Loving the post so much! Have a nice day:)

    irenethayer.com

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template