zaterdag 17 september 2016

OOTD Outfit Ideas Celebrating 1 Year Blogging + My Official Webshop Yay!

Outfit Van De Dag = 1 jaar!bold color ootd outfit post
En dat vieren we met een bold color ootd, makeuplook én een professionele webshop.
Hoezo, over the top?




Dag lezertjes,

Ik heb veel te vertellen vandaag dus bereid je maar voor.
Ik begin met mijn allereerste guespostervaring. Jullie kennen Katja van Confessions of a makeup shopaholic (: misschien wel. Ze is intussen voor mij een goede blogvriendin geworden en ik kreeg de uitzonderlijke eer om voor haar blog een guestpost te schrijven. Het resultaat staat inmiddels online en vind je hier: http://confessionsofamake-upshopaholic.blogspot.be/2016/09/guest-post-isabelle-from.html.

Mijn tweede announcement is de verjaardag van mijn blog.
Zonder het goed en wel te beseffen is die eigenlijk aan mijn neus voorbijgegaan... I know, schandalig! De officiële verjaardag van Outfit Van De Dag is 12 september.
Om het een beetje te vieren heb ik een officiële webshop aangemaakt. Voor degenen die het nog niet weten: ik maak zelf mijn eigen sieraden. Snuffel eens rond op http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/outfit-van-de-dag/.

Dan toon ik jullie nu graag wat ik aanhad vandaag:

outfit van de dag what i'm wearing wiw ootd

printed sneakers lola & liza t-shirt blue hoodie

rayban glasses printed sneakers pucca bag

pucca handtas bag kawaii cute printed sneakers boyfriend jeans

authentic vintage pink roze t-shirt lola & liza blauwe vest

pucca love handtas bag fashion mode style


Outfit Details ~ T-SHIRT LOLA & LIZA | VEST PRIMARK | BROEK H&M | HANDTAS PUCCA | SCHOENEN CADEAU | OORBELLEN HANDGEMAAKT (Ga naar onze shop)

Ik publiceerde volgend tekstje op Instagram (@outfitvandedagblog):
"I've always been a bit stubborn when it comes to fashion. I don't like being dressed like everyone else, I love the fact that I have my own unique style. If I had to define my style, I'd say girly and boyish at the same time, practical, colorful and cute. My favorite items of all time are sneakers, everything kawaii, baggy pants, vintage dresses, leather jackets, everything retro or printed and hoodies. I know this is not Kardashian, Jenner or Hadid like. I don't have huge lips, a thigh gap, big boobs or a natural tan. And actually, that's more than okay. Because this is who I am and nobody will ever be te same."

Beauty 'After Summer' Makeup Look:


Producten:
- Cien Volume Mascara (Lidl)
- Essence How To Make Brows Wow Make-up Box (Kruidvat) Tip!
- HEMA Moisturising Lipstick 07 (HEMA)
- Yves Rocher Illuminating Powder Duo (Yves Rocher) Tip!
- Catrice Cosmetics Eyebrow Filler Perfecting & Shaping Gel (Kruidvat)
- Catrice Absolute Eye Colour 950 Gold Out! (Kruidvat)
- Rimmel London Glam' Eyes Professional Liquid Liner 002 Brown Velvet (Kruidvat)

De producten waar "Tip!" bij vermeld staat, zijn echte aanraders.
Het zijn producten waar ik in ga herinvesteren, die een vast plekje hebben gekregen in mijn beauty routine. Ze zijn niet gesponsord en mijn mening is niet beïnvloed om één of andere reden, dit zijn eigen betaalde aankopen.

Nieuwe aankopen:

new balance sneakers versace broek wintertrui

think twice aankoop new buy versace couture broek pants

l'oréal excellence crème 7 middenblond think twice new balance

new balance sneakers dark blue pink roze donkerblauw schoenen

roze donkerblauw sneakers new balance jeans denim white socks


° Kleding & Schoenen - Tweedehands voor € 3 / stuk bij Think Twice (profiteer ervan, de komende dagen zal de prijs nog dalen naar € 2 en € 1, elke maand geeft Think Twice zulke afprijzingen). Buit: een Versace Couture broek (ik geef toe, dit was een twijfelgeval - maar ik heb het erop gewaagd), een gezellige vintage fair isle herfsttrui en een nieuw paar New Balance sneakers. Mijn oude New Balance sneakers zijn werkelijk te versleten, ik doe ze weg in ruil voor deze prachtjes. Ze kwamen van € 25! Het voelt altijd zo goed om voordeel te slaan.


° Haarkleuring L'Oréal Excellence Crème Drievoudig Verzorgende Crèmekleuring 7 Middenblond voor € 11, 15 te vinden bij Kruidvat
Ik heb besloten mijn haren voor het herfstseizoen donkerblond te verven, mits de vorige kleuring nogal licht uitgevallen is. Persoonlijk vind ik deze kleuring iets natuurlijker ogen, maar ik blijf erbij dat de Claudia Schiffer haarverf van Schwarzkopf ook werkelijk fantastisch is! Uiteraard hou ik jullie op de hoogte van het resultaat!

Dan nog enkele snapshots van de afgelopen dagen:

m&ms nightmare before christmas jack skellington mugs cute coffee tea
Het vertrouwd ochtendritueel van mijn vriendin en ik: zij thee met melk, ik koffie met melk. Een M&Ms mok voor haar en een Jack Skellington mok voor mij.

artwork picasso inspired acryllic paint man women vivid colors
Mijn laatste kunstwerkje geïnspireerd door meester Picasso.

Vergeet niet dat onze korting nog steeds geldt, profiteer ervan en wees snel!
Handmade Jewelry Discount
Nu een eenmalige actie: - 10 % korting, geldig t.e.m. eind september!
Gebruik de code 'handmade' bij je bestelling en dan kan je meegenieten van dit aanbod.

Hoe verloopt jullie weekend dusver?
Zijn jullie bekend met Think Twice?
Ik hoor graag van jullie in het comment form.

Don't forget to #share #follow #like #tellyourfriends

Twitter | Instagram | Google Plus |  Facebook | Polyvore | Enigma YouTube | OVDD Vlogs YouTube
Follow me on Bloglovin
Facebook: @outfitvandedag
Instagram: @outfitvandedagblog
Twitter: @outfitvandedag

Mail: info@outfitvandedag.be

20 reacties:

  1. SUUUUUUUPER post! Geweldige foto's en leuke kledij gekocht! :D
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy 1st year!!!

    I like your pukka bag a lot <3 (I think I spelled it right haha)

    Walking Freckle

    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you, dear! I think it's spelled with double c, but I could be wrong :) I'm glad you like it! Happy weekend x

      Verwijderen
  3. Great post! I just followed you, i hope you will follow me back. :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi sweetie, thanks, of course I'll follow you back x

      Verwijderen
  4. happy anniversary to your blog <3

    Capturing Life Memoirs | aimeebustillo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So fun colors of your outfit. I love your T-shirt and trainers.
    Also the painting in the post is fantastic.
    Would you like to follow me back?
    https://glaringwaves.blogspot.ba/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohh thank you so much, you're really sweet. Of course I'll follow you back, sorry! x

      Verwijderen
  6. Lovely post
    Followed u on blog, faceboo, twitter, bloglovin and google+
    xo ,kanchan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your blog is so cute!!!
    Happy 1st year *
    Following you

    thebrunettetofu.blogspot.pt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello^^
    I'm following your blog on GFC.
    Would you like to follow each other?
    Please kindly follow back my blog, it really means a lot^^

    And Happy Anniversary too!

    http://gotchadiary.blogspot.co.id/

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template