zondag 25 september 2016

OOTD Outfit Ideas Classy Lace Dress Cream Shades Guess Shoes (Photo Telling)

outfit update.
OOTD Outfit Ideas Classy Lace Dress Cream Shades Guess Shoes
Na mijn korte YouTube update is het weer tijd voor een klassiek topic op het blogje, de ootd. Ik vertel jullie ineens over mijn dag, mijn nieuwe aankopen en belevenissen.





OOTD Outfit Ideas Classy Lace Dress Cream Shades Guess Shoes

OOTD Outfit Ideas Classy Lace Dress Cream Shades Guess Shoes

OOTD Outfit Ideas Classy Lace Dress Cream Shades Guess Shoes

OOTD Outfit Ideas Classy Lace Dress Cream Shades Guess Shoes

OOTD Outfit Ideas Classy Lace Dress Cream Shades Guess Shoes

OOTD Outfit Ideas Classy Lace Dress Cream Shades Guess Shoes

OOTD Outfit Ideas Classy Lace Dress Cream Shades Guess Shoes

OOTD Outfit Ideas Classy Lace Dress Cream Shades Guess Shoes

OOTD Outfit Ideas Classy Lace Dress Cream Shades Guess Shoes

OOTD Outfit Ideas Classy Lace Dress Cream Shades Guess Shoes

OOTD Outfit Ideas Classy Lace Dress Cream Shades Guess Shoes

OOTD Outfit Ideas Classy Lace Dress Cream Shades Guess Shoes

OOTD Outfit Ideas Classy Lace Dress Cream Shades Guess Shoes

OOTD Outfit Ideas Classy Lace Dress Cream Shades Guess Shoes

OOTD Outfit Ideas Classy Lace Dress Cream Shades Guess Shoes

OOTD Outfit Ideas Classy Lace Dress Cream Shades Guess Shoes

OOTD Outfit Ideas Classy Lace Dress Cream Shades Guess Shoes

OOTD Outfit Ideas Classy Lace Dress Cream Shades Guess Shoes

OOTD Outfit Ideas Classy Lace Dress Cream Shades Guess Shoes

Handmade Earrings OOTD Outfit Van De Dag Quality

Handmade Earrings OOTD Outfit Van De Dag Quality

De Xtra Lange Oorbellen zijn beschikbaar in onze webshop, klik hier om ze te bekijken.
Er zijn 3 varianten beschikbaar, ze zijn 7,5 cm lang en kosten € 9 exclusief verzendkosten.
Heb je vragen omtrent dit product? Stuur ze dan naar info@outfitvandedag.be

OOTD Outfit Ideas Classy Lace Dress Cream Shades Guess Shoes

Outfit Details ~ JURK VERO MODA | SCHOENEN GUESS | TAS VINTAGE | ZONNEBRIL GIORGIO ARMANI | KETTING CADEAU | OORBELLEN HANDGEMAAKT (Ga naar onze shop)


Beauty Makeup Look Bronze Yves Rocher Catrice Essence Gold
Qua makeuplook ben ik voor warme goudtinten gegaan die mooi bij mijn bronze teint passen.

Productenlijst:
* Yves Rocher Autobronzant Self-Tanner --> deze gebruik ik nu al even om het bleke van mijn huid te maskeren en hij werkt prima voor mij, zo goed als egaal zonder vlekken of strepen en hij is mij ook niet te extreem. Ben je meer voor een natuurlijke bruiner, dan raad ik de Yves Rocher Self-Tanner aan.

* Essence How To Make Brows Wow Kit
* Catrice Eyebrow Filler Perfecting & Shaping Gel
* Catrice Absolute Eye Colour Shadow 950 Gold Out!
* Yves Rocher Sexy Pulp Ultra-Volume Mascara
* Yves Rocher Illuminating Powder
* Rimmel Glam' Eyes Professional Liquid Liner 002 Brown Velvet

Tegenwoordig zijn in Antwerpen city de winkels op zondag ook frequent open.
Normaliter elke eerste zondag van de maand, maar er zijn uitzonderlijke winkels die hun deuren in tussentijd ook opendoen, zo ook één van de favoriete winkels van mij en mijn vriendin: The Sting.
The Sting biedt een diversiteit aan collecties aan zodat er voor ieder wel wat wils is.
Ze hebben tijdloze basics van uitstekende kwaliteit, maar ook een ruim aanbod aan trendkleding.

The Sting Shopping Waiting Room Clothing Shoes Sofas
De rood lederen luxe sofa's maken het wachten bij de pashokjes helemaal niet erg.
Ik had een broek, een t-shirt en een cardigannetje gepast en mijn vriendin was het nog niet helemaal uit welke broek ze nou net wilde kopen, dus ik kon intussen wat kiekjes nemen van de winkel.
Ik heb even getwijfeld om de aankopen te doen, omdat ik meestal/altijd/90 procent van de tijd tweedehandsspullen koop. Maar mijn vriendin heeft me overtuigd toch door te bijten en te investeren in een aantal nieuwe stukken.
Het t-shirt (je ziet een stukje van de lippenstift print op de foto hierboven) was me wat te doorschijnend en eigenlijk niet zo bijzonder, maar de cropped pants en de basic cardigan waren hélémaal mijn ding.

The Sting Cropped Pants Black Skinny Jeans


The Sting Black Classic Cardigan Small Cute Basic Look

Ik kreeg bovendien nog een interessante korting aan de kassa van 10 procent als ik me inschreef op hun nieuwsbrief. Voor de broek moest ik zo'n € 39,95 neertellen en voor de cardigan € 25.
Eigenlijk schappelijke prijzen navenant de kwaliteit, maar toch een zure appel voor mij om door te bijten - lol!

Vergeet niet dat onze korting nog steeds geldt, profiteer ervan en wees snel!
Handmade Jewelry Discount
Nu een eenmalige actie: - 10 % korting, geldig t.e.m. eind september!
Gebruik de code 'handmade' bij je bestelling en dan kan je meegenieten van dit aanbod.

Ik wens jullie allen nog een laaaange zondagavond toe en een fijne week toe vol geluk!
I wish you all a looooooong sunday evening and a nice week filled with happiness!

Don't forget to #share #follow #like #tellyourfriends

Twitter | Instagram | Google Plus |  Facebook | Polyvore | Enigma YouTube | OVDD Vlogs YouTube
Follow me on Bloglovin
Facebook: @outfitvandedag
Instagram: @outfitvandedagblog
Twitter: @outfitvandedag

Mail: info@outfitvandedag.be

16 reacties:

  1. The dress looks super pretty Isabelle! I love that you made it so casual :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks, Katja! Yeah indeed I tried to dress it down a little bit :) x

      Verwijderen
  2. That lace dress is simply stunning! *-*
    Great combo dear!
    HAve a lovely day!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aww thank you!! I wish you a lovely day too dear x

      Verwijderen
  3. Very cute dress, hun!
    You look so lovely!
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ver nice :)
    Would you like to follow each other? --------> Fashion, Beauty and Style

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nice outfit! I'm following you:)
    HAPPY WEEK
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love your blog!


    Would you like to follow each other? I've just followed you, hope to see you soon on my blog <3

    MAKE ART NOT LOVE

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely post my dear! I would love to see the pictures with you, on a bigger size!:)

    http://color--your--life.blogspot.ro/

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template