woensdag 28 september 2016

Personal Life & OOTD In Your Twenties Making Important Decisions in Life

Quote Your Twenties Are Your Selfish Years Dreaming
Soms moet je knopen doorhakken.
De ene gaat al wat stroever dan de andere.
Decisions, decisions, decisions, ik hoor Jane van Twilight het zo zeggen.
Maar deze beslissing was allesbehalve eenvoudig.



 Making Decisions Quote Motivational Inspirational

Ik ga het niet langer verbergen: ik heb besloten mijn opleiding als ergotherapeut stop te zetten.
Lang heb ik getwijfeld, maar zoals jullie weten heb ik ook wel een moeilijke periode achter de rug en dat heeft mijn kijk op de zaken veranderd.
Als twintiger kom je nu eenmaal in een stadium terecht waarbij je belangrijke beslissingen moet nemen.
Ga ik werken of studeren? Ga ik samenwonen met mijn partner of ga ik eerst alleen wonen? Wil ik er graag op uit trekken op wereldreis of blijf ik lekker thuis?
Het zijn onwijs veel vragen en soms vraag ik me af of je daar ooit wel echt klaar voor bent.
Ik heb het gevoel van te willen stoppen lang onderdrukt, uit angst dat ik de mensen in mijn omgeving zou teleurstellen. Maar wat zou het als ik geen ergotherapeut ben?
Het is maar een beroep, en er zijn nog tal van mogelijkheden die ik zou willen doen.
Sowieso wens ik als blogger in bijberoep aan de slag te gaan, en daarbuiten nog een parttime job als bijvoorbeeld verkoopster, animatrice of administratief bediende.
Het lijkt allemaal vreselijk ingrijpend en het is eng, maar je moet naar je hart luisteren.
Volg je gevoel en meestal komt alles wel op z'n pootjes terecht.
Vergeet niet, je jaren als twintiger zijn er om fouten te maken.
Het beeld van de rijke, succesvolle zakenvrouw die heel haar leven al opgebouwd heeft op haar vijfentwintigste is een uitzondering.
Laat je niet van je stuk brengen door het beeld dat de media ons oplegt, want de meerderheid van de jongvolwassenen bereikt zijn grote droom pas na heel wat vallen en opstaan. En zo hoort het ook.
Vecht voor wat je wilt, streef die doelen na en durf eens uit je comfort zone te stappen.
Zoals de quote hierboven zegt: de keuze is aan jou.

Zara Vest New Balance Sneakers Natural Life Scarf Superdry Tee

Zara Vest New Balance Sneakers Natural Life Scarf Superdry Tee

Zara Vest New Balance Sneakers Natural Life Scarf Superdry Tee

Zara Vest New Balance Sneakers Natural Life Scarf Superdry Tee

Zara Vest New Balance Sneakers Natural Life Scarf Superdry Tee

Outfit Details ~ VEST ZARA | T-SHIRT SUPERDRY | BROEK H&M | SCHOENEN NEW BALANCE | ZONNEBRIL GIORGIO ARMANI | TAS VINTAGE | BOHO HAARACCESSOIRE NATURAL LIFE | OORBELLEN HANDGEMAAKT (Ga naar onze shop)

7th Heaven Masks Cocos and Chocolate

Deze gezichtmaskertjes van 7th Heaven kocht ik voor mijn vriendin en ik (ongeveer € 2 per stuk bij Carrefour). Wij houden weleens van een at home spa moment! Zij koos voor cocos en ik voor chocolade (natuurlijk). Best een dikke laag aanbrengen. Het chocolade masker begint na een zevental minuten wel te trekken (precies alsof ze botox in je hebben gespoten en je kan niet fronsen, lol - niet dat ik ervaring heb met botox hahaha). Het cocos masker ruikt zeer fris en het chocolade masker ruikt zeer sterk naar chocolade. Het afspoelen vergt wel wat tijd, maar het maakt de poriën wel open en het zorgt voor een babyzacht velletje.

Herta Cupcakes Lemon and Chocolate Baking Baked

Mijn vriendin en ik hebben ook heerlijke citroencupcakejes gebakken van Herta. Mijn vriendin heeft de chocoladesaus gemaakt, dat is zo'n beetje haar specialiteit. Het was zeer lekker en ze zijn allemaal al op.

Vergeet niet dat onze korting nog steeds geldt, profiteer ervan en wees snel!
Handmade Jewelry Discount
Nu een eenmalige actie: - 10 % korting, geldig t.e.m. eind september!
Gebruik de code 'handmade' bij je bestelling en dan kan je meegenieten van dit aanbod.

Hoe gaat het met jullie?
Hebben jullie al voor grote beslissingen gestaan?
Hoe zijn jullie daarmee omgegaan?

Don't forget to #share #follow #like #tellyourfriends

Twitter | Instagram | Google Plus |  Facebook | Polyvore | Enigma YouTube | OVDD Vlogs YouTube
Follow me on Bloglovin
Facebook: @outfitvandedag
Instagram: @outfitvandedagblog
Twitter: @outfitvandedag

Mail: info@outfitvandedag.be

8 reacties:

  1. Great text, I read it with help of translator.I remember that time when I start to feel that I dont want to have only one job, if that is right word even, in my life.I was interested in two more and I want to learn more.Nobody was there to tell me it is alright and normal.So next was struggling.Medias are full of 25 years old who are successful,but reality is different.Nobody talks about options.It can be difficult.Lovely words and nice outfit :)

    Overpowered

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you so much for sharing your story, Maja! Indeed, it's your choice to do more than one job, and no one has to judge you about it. You are free to do whatever you want, as long as you're happy. That's the most important thing :) x

      Verwijderen
  2. You look fantastic, great outfit!
    Have a nice day!❤❤❤

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a great collection of pictures! You look lovely dear!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template