dinsdag 6 september 2016

Personal: My 22th Birthday Experience in Pictures (Behind the Scenes)

My 22th Birthday!
Minions Dave Birthday Cake Sweet
En dat werd gevierd met deze heerlijke Minionstaart!




Gisteren was ik jarig en heb ik een absolute topdag beleefd met mijn liefje en mijn mama.
Vandaag mocht ik nog een keer vieren met mijn grootmoeder.
Ik werd nogal verwend en heb fantastische cadeautjes gekregen en ik kan niet wachten om mijn nieuwigheden aan jullie te tonen.

Om te beginnen heb ik van mama en bomma een nieuwe gsm gekregen, de WIKO LENNY 3 GOLD DUAL SIM 5'' 16GB 8+5MP.
Hier een productfoto:
WIKO LENNY 3 GOLD DUAL SIM 5'' 16GB 8+5MP
Tot nu toe ben ik enorm tevreden van de prijs-kwaliteitverhouding van het toestel.
De camera is 8 MP, selfies 5 MP wat scherper is dan mijn iPhone 4.
Het internet is snel, het geheugen kan je altijd uitbreiden met een sd kaart.
Hij kost € 99, ik had 'm via bol.com besteld en heb hem de dag nadien al ontvangen.

Van mijn liefje heb ik deze schilderspullen gekregen:
Painting Supplies Acryllic Paint Brush
Acrylverf, schilderdoeken, penselen, een schilderezel, en nog veel meer...
Ik kan niet wachten om mijn ideeën tot uitvoering te brengen!
Bij deze: nogmaals bedankt schatje :)
Cute Girls Couple Outfit Van De Dag
Een selfie van mijn vriendin en ik.
Onderaan zie je mijn hondje die aan het wegduiken is (camervrees zeker!).
Birthday Makeup Look Brows Smokey Eyes
Oorbellen: zelfgemaakt (klik hier om naar onze webshop te gaan)

Hier zie je mijn makeuplook, ik heb gebruik gemaakt van volgende producten:
- Essence How To Make Brows Wow Box
- Essence How To Make Smokey Eyes (bruine tint)
- HEMA Moisturizing Lipstick 07
- Essence Volume Lash Princess Mascara
Essence producten zijn steeds verkrijgbaar bij Kruidvat (hou de promoties in het oog), de HEMA lippenstift uiteraard bij je dichtstbijzijnde HEMA winkel.
Ik kies bij lippenstiften meestal voor natuurlijke kleuren zodat je niet meteen na het eten naar de wc moet rennen om je makeup bij te werken. Hetzelfde principe pas ik toe bij mijn oogmakeup. Ik ben ook fervent voorstander van het in de verf zetten van de wenkbrauwen. Het geeft je gezicht karakter en definieert je. De Brow box gebruik ik al maanden en ik ben er echt tevreden van. Essence heeft veel verschillende boxjes, zeker de moeite waard om uit te proberen. Makkelijk mee te nemen ook voor als je op reis gaat of op kot moet of zo.

Mijn outfit:
Casual Look Blouse Butterfly T-shirt Khaki Skinny Adidas Sneakers

Casual Look Blouse Butterfly T-shirt Khaki Skinny Adidas Sneakers

Casual Look Blouse Butterfly T-shirt Khaki Skinny Adidas Sneakers

Casual Look Blouse Butterfly T-shirt Khaki Skinny Adidas Sneakers

Casual Look Blouse Butterfly T-shirt Khaki Skinny Adidas Sneakers

Casual Look Blouse Butterfly T-shirt Khaki Skinny Adidas Sneakers

Casual Look Blouse Butterfly T-shirt Khaki Skinny Adidas Sneakers

Casual Look Blouse Butterfly T-shirt Khaki Skinny Adidas Sneakers

Casual Look Blouse Butterfly T-shirt Khaki Skinny Adidas Sneakers

Casual Look Blouse Butterfly T-shirt Khaki Skinny Adidas Sneakers

Casual Look Blouse Butterfly T-shirt Khaki Skinny Adidas Sneakers

Outfit Details ~ T-SHIRT PRIMARK | BLOUSE FOREVER 21 | BROEK PIECES | TAS CADEAU | SCHOENEN ADIDAS

IKEA Interior Furniture Decoration Shop
We zijn langs IKEA geweest om wat inspiratie op te doen.
Een leuke gezinsuitstap waar we allemaal van genoten hebben.

IKEA Interior Furniture Decoration Shop

IKEA Interior Furniture Decoration Shop

IKEA Interior Furniture Decoration Shop

IKEA Interior Furniture Decoration Shop

IKEA Interior Furniture Decoration Shop Macaron Cake Cecemel
Dit macaron-citroensmaaktaartje was echt lekker.
Ja hoor, ik heb twee keer taart gesnoept gisteren (shame on me).

IKEA Interior Furniture Decoration Shop
IKEA heeft een soort bijenkast buiten staan.
Tegenwoordig betracht elk bedrijf zich ecovriendelijk te profileren, wat een zeer gunstige evolutie is natuurlijk.

IKEA Interior Furniture Decoration Shop Feather Box
Veel heb ik niet aangekocht, enkel deze opbergdoos met veertjesdecoratie.

Minions Dave Birthday Cake Sweet
Minion Dave moest eraan geloven, hij is bijna helemaal opgepeuzeld.

Minions Dave Birthday Cake Sweet

Minions Dave Birthday Cake Sweet

Yves Rocher Apricot Scrub
Jullie weten dat ik vaste klant ben bij Yves Rocher.
Deze abrikozenscrub heb ik gekregen bij mijn andere aankopen als verjaardagscadeau.
Ik ga nog bekijken over welk product ik eventueel een review kan schrijven, enige suggesties?

Yves Rocher Lavender Footcream Illuminating Powder
Lavendelgeurende voetcrème tegen transpiratie van de voetjes kreeg ik aan de helft van de prijs (zo'n 5 euro) en dan de guilty pleasure, deze Illuminating Powder was nu aan een 13tal euro te verkrijgen i.p.v. 26 euro. Ik kon 'm niet weerstaan.

Lidl Cien Volume Mascara
Mijn Essence Lash Princess Mascara is een topper, maar begint stilaan te klonteren wat wel lastig is in gebruik. Vandaar dat ik eens deze Volume Mascara van Cien (Lidl) wil proberen. Amper € 1,99 maar sommigen zweren bij dit merk. Ik wil het wel eens een kans geven en ben benieuwd.

Samengevat: een zeer leuke verjaardag.
Ik hoefde geen groot feest, dat wil ik eigenlijk nooit.
Enkel de mensen die ik het liefste zie wil ik bij mij hebben, meer moet dat niet zijn.

Hoe gaat het met jullie?

Don't forget to #share #follow #like #tellyourfriends

Twitter | Instagram | Google Plus |  Facebook | Polyvore | Enigma YouTube | OVDD Vlogs YouTube
Follow me on Bloglovin
Facebook: @outfitvandedag
Instagram: @outfitvandedagblog
Twitter: @outfitvandedag

Mail: info@outfitvandedag.be

21 reacties:

  1. Geweldig leuke post! Toffe foto's! Graag gedaan voor de pakjes! Geniet ervan! En ik verwacht binnenkort een Picasso werkje á la Isabelle he ;) Leuke dingetjes gekocht vandaag! Die zal ik ook wel eens stiekem gebruiken! Hihi. Dikke kus en knuffel, lieverd! Je bent een topper! Mijn topper! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dankuwel lieverd, dikke kus en knuffel terug! Xxx <3

      Verwijderen
  2. Cute pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy belated birthday Isabelle, may all your wishes come true! :)

    You got great gifts and I love your outfit and makeup, always on point ;)

    Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous! You look lovely dear!Wish you all the best! kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Happy Birthday dear!!
    Wonderful gifts!!

    gloriamakeupfm.blogspot.it

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amaizing post,photos are greaat!
    Please click on links in last post :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/09/nastydress-wishlist.html#comment-form

    BeantwoordenVerwijderen
  7. great :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a cute cake and wonderful outfit. I love your pants.
    Enjoy the rest of week.
    I am following you now via GFC, please check!

    https://glaringwaves.blogspot.ba/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you! Unfortunately I can't see you in my GFC list :( I don't know why or how, I hope it gets fixed soon so we can stay in touch x

      Verwijderen
  9. Look slike you had a really good time. I loe your cake i' a fan of the minions :P.. Happy belated birthday!
    following you on gfc, waiting for you follow now :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template