vrijdag 9 september 2016

September Inspirations: Sharing My Handmade Jewelry Collection

Hello September, Let's Get Inspired...Handmade Jewelry Outfit Van De Dag Boutiek
Tijd om de beentjes te strekken met een beker koffie want het is vrijdagavond en dat betekent: WEEKEND en uiteraard mag jóuw begeerde dosis Outfit Van De Dag daar niet bij ontbreken!
Kawaii Pixel Rabbit

Hallo lieve lezertjes,
Sinds kort staat mijn handgemaakt juwelenboutiekje online, klik hier om de pagina te bekijken.
In deze September Inspirations post toon ik jullie mijn collectie, bestaande voornamelijk uit lange oorbellen en armbanden.
Al mijn juwelen staan nog niet online, dus stay tuned want de pagina zal regelmatig een flinke update krijgen.
Om op de hoogte te blijven is het dus aangewezen regelmatig een bezoekje te brengen aan de pagina zelf, mettertijd komt er wel een systeem dat je je kan abonneren via e-mail.
Logischerwijs zal ik in de toekomst ook outfitposts doen waar ik jullie toon hoe ik mijn juwelen combineer met mijn kledingstijl. Zo hebben jullie ook een idee van het totaalplaatje.
Qua stijl grijp ik vaak naar het alternatieve, meerbepaald het originele. Voor basisstukken ben je bij mij niet aan het juiste adres, maar wil je iets unieks dan kan ik je wel verder helpen.

interesse? info@outfitvandedag.be
Prijzen vind je op de hoofdpagina (hier).

Handmade Jewelry Bosgroene Juwelenset

Handgemaakte juwelen diamant oorbellen

Hier draag ik zelf een eigengemaakt paar van de lichtblauwe diamant oorbellen:
Isabelle Makeup Look Diamant OorbellenHandgemaakte Juwelen Folklore Oorbellen

Handmade Jewelry Luxe Earrings

Handgemaakte Juwelen Mijn Atelier

Handmade jewelry sweet colors bracelet earrings


Het rechtse paar is niet meer beschikbaar, dat was een cadeautje voor mijn bomma ;-)








Dit paar houd ik voor mezelf, ik kon het niet weerstaan.
Zij die mij volgen op Instagram (@outfitvandedagblog) hebben deze foto vast al gezien!

Handmade Jewelry Discount
Nu een eenmalige actie: - 10 % korting, geldig t.e.m. eind september!
Gebruik de code 'handmade' bij je bestelling en dan kan je meegenieten van dit aanbod.

Bedankt voor jullie lieve comments op mijn vorige posts, ik lees ze allemaal en het doet me echt plezier!

Don't forget to #share #follow #like #tellyourfriends

Twitter | Instagram | Google Plus |  Facebook | Polyvore | Enigma YouTube | OVDD Vlogs YouTube
Follow me on Bloglovin
Facebook: @outfitvandedag
Instagram: @outfitvandedagblog
Twitter: @outfitvandedag

Mail: info@outfitvandedag.be

14 reacties:

  1. Super mooie juwelen, schattebol! Je doet prima werk! Ik geloof in je! Nooit opgeven! Xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow, you're so creative, these look absolutely amazing Isabelle! :))

    Have a lovely weekend dear, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You look sooo gorgeous! Amaizing post!
    Can you please click on links from my latest post? Thank you soo much if you do that :*
    New post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/09/nastydress-wishlist.html#comment-form

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastic work! Happy weekend! Kiss:))

    xxBasia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a lovely post <3
    Would you like to follow each other? Let me know and I follow you back)
    iamaliyankhan.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. That would be great, I'll follow you right away :) x

      Verwijderen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template