vrijdag 2 september 2016

Shopping: My Personal Thrift Shop Haul Showing Off My New Buys

hello beauties!
Mango Dress 2nd Hand Thrift Shop Zooe Deschanel
Dit mooie jurkje komt officieel van Mango, maar heb ik tweedehands op de kop getikt voor amper 4 euro. Helemaal à la Zooe Deschanel in New Girl. Het heeft übercute zakjes, een gekruiste halternek en een rekker ter hoogte van de taille. Supergirly en allesbehalve klassiek, maar zoals jullie wel weten ga ik zelden voor 'doorsnee'.




Dat zit zo'n beetje in mijn familie, dat alternatieve. Mijn moeder bijvoorbeeld is helemaal gek op vintage, meerbepaald de jaren '20. Ik ben dan weer eerder modern vintage, in de trend van Who's That Girl inclusief de felle printjes en voeg daar dan nog een dosis kawaii en boyfriend style aan toe. Anyways, het geweldige hieraan is dat zowel mama en ik een liefde hebben voor het kringloopshoppen en het bezoeken van rommelmarktjes. Mijn bomma (moeder van mijn moeder) heeft diezelfde passie. Drie generaties op een rij dus die besmet zijn door het tweedehandsvirus.Blue Vans Gold Jeans Outfit Sneakers
Dit zijn originele Vans, donkerblauw met gouden vetergaatjes. Ook weer voor een kleine 4 euro. Voor nieuwe Vans betaal je zo'n 60 euro, dus ik heb 56 euro bespaard! Leuk met een opgerolde jeans, maar even goed onder dat kleedje van Mango.
Een jurkje en sneakers, in mijn wereld staat dat leuk!

Lola & Liza Vest Hoodie Warm Casual

Lola & Liza Vest Hoodie Warm Casual
Al jaren crave ik zo'n heerlijk warme hoodie van Lola & Liza, maar 40 euro nieuw is mij telkens te veel geld (ja, ik ben enorm gierig). Het bontje vanbinnen is zo verleidelijk en perfect voor die koude winters hier in België.
3 euro heeft het mij gekost. 
Ideaal voor mijn casual doordeweekse outfits (lees: t-shirt, jeans, hoodie, sneakers).

Pucca Kawaii Bag Cute Adorable

Pucca Kawaii Bag Cute Adorable

Pucca Kawaii Bag Cute Adorable
Ik heb al van kleins af aan een affiniteit met Japanse kawaii figuurtjes. Natuurlijk omdat ik ze schattig vind en omdat ze mij steeds doen terugdenken aan mijn kindertijd. 
Hun onschuld vind ik net zo mooi, het lijkt wel een perfecte wereld zonder negativiteit.
Pucca is een bekend tekenfiguurtje, een beetje te vergelijken met Hello Kitty (al is Hello Kitty wel bekender). Deze tas was nog gloednieuw en is praktisch dankzij de lange riem, handvatten en de vele binnenzakken. De prijs bedroeg 2 euro.

Zara Butterfly T-shirt Print
Mama heeft deze voor mij gevonden, een absolute topper. 
Dit t-shirt van Primark is zo mainstream waardoor je zoveel combinatiemogelijkheden hebt, en toch is het uniek en apart. Een echte eyecatcher.
Jullie weten dat ik The Collector heb gelezen van John Fowles? (voor de inspiratiepost, klik hier) Wel, dit t-shirt doet me zo aan de cover denken!
Hier heb ik 2 euro voor moeten neertellen.

Bichon Frise Nicky Cute Dog Adorable Jeans Dress
Ja hoor, ook mijn hondje Nicky is een kleedje rijker.
Dit jeansjurkje met kant maakt haar zelfs nog schattiger en dat terwijl ze al zo'n hoog aaibaarheidsgehalte heeft van zichzelf.
Je zou het niet zeggen, maar het komt van Wibra! Amper € 4,99.

Zijn jullie nog gaan shoppen?
Wat hebben jullie gekocht?


Don't forget to #share #follow #like #tellyourfriends

Twitter | Instagram | Google Plus |  Facebook | Polyvore | Enigma YouTube | OVDD Vlogs YouTube
Follow me on Bloglovin
Facebook: @outfitvandedag
Instagram: @outfitvandedagblog
Twitter: @outfitvandedag
Mail: info@outfitvandedag.be

13 reacties:

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template