vrijdag 14 oktober 2016

OOTD Outfit Ideas Comfy Princess Look Makeup & Fashion (Photoshoot)

OOTD Outfit Ideas Comfy Princess Look Makeup & Fashion (Photoshoot)

Hey allemaal,
Mijn nieuwste look ligt helemaal buiten mijn comfort zone. 
Ik heb meer make-up opgesmeerd dan EVER!
De reden dat ik dit wilde proberen? Wel, ik wilde eens kijken of ik mij beter zou voelen met al die lagen op mijn gezicht enerzijds. Dat was niet het geval, schmink geeft mij wel zelfvertrouwen maar of dat nu veel of weinig is doet er in feite niet toe. Anderzijds raakte in geïnspireerd door al die getalenteerde Instagram beauty bloggers. 
En ik wilde mijn beauty skills eens testen, om te zien of ik het ook kon.
Klik op 'meer lezen' om alles te bekijken.



Laten we beginnen met de outfit.

ootd outfit ideas comfy fashion style makeup look princess pretty

ootd outfit ideas comfy fashion style makeup look princess pretty

ootd outfit ideas comfy fashion style makeup look princess pretty

ootd outfit ideas comfy fashion style makeup look princess pretty

ootd outfit ideas comfy fashion style makeup look princess pretty
Outfit Details ~ JAS VINTAGE | SJAAL CADEAU | VEST MARKT | T-SHIRT C&A | BROEK THE STING | SCHOENEN EVERYTHING5POUNDS | TAS CADEAU | OORBELLEN HANDGEMAAKT (Find similar in our shop)

Zoals je ziet, heerlijk comfortabel. Soms heb ik gewoon zo van die dagen dat ik even de luierik wil uithangen en geen afscheid wil nemen van mijn joggingbroek.
Ik koos voor een aantal interessante stukken. Jullie herkennen de jas misschien wel van mijn Instagram account. Vintage, heeft me amper 5 euro gekost bij de Kringwinkel en het oogt zo stijlvol op wat je ook maar draagt.
De grote sjaal die ik erover draag heb ik gekregen van mijn mama. Het geeft zoveel warmte, je kan er helemaal in verdwijnen - zalig!
Een andere recente aankoop is het grijze capuchonvestje. Het is zo casual, heeft geen rits en kan je gewoon losjes laten hangen. Perfect in combinatie met een t-shirtje. Ik kocht het op de markt in Antwerpen voor 10 euro.
Dan de suede mocassins met franjes, tevens van Everything5Pounds. Het was de eerste keer dat ik ze buiten aanhad en ze zitten perfect.

Vervolgens toon ik jullie met plezier mijn make-up look genaamd 'Princess'. Op onderstaande foto's draag ik een blonde pruik om het effect te benadrukken, dus geen zorgen mijn haar is nog zoals de foto's hierboven!

2 zaken zijn hier het belangrijkste wil je deze look stealen: contouren + eyeliner.

motd makeup beauty look eyeliner contouring princess blonde pretty

motd makeup beauty look eyeliner contouring princess blonde pretty

motd makeup beauty look eyeliner contouring princess blonde pretty

motd makeup beauty look eyeliner contouring princess blonde pretty

motd makeup beauty look eyeliner contouring princess blonde pretty

motd makeup beauty look eyeliner contouring princess blonde pretty

motd makeup beauty look eyeliner contouring princess blonde pretty

motd makeup beauty look eyeliner contouring princess blonde pretty

motd makeup beauty look eyeliner contouring princess blonde pretty

motd makeup beauty look eyeliner contouring princess blonde pretty

Product list:

FACE || GEZICHT
* Maybelline Terre Indienne BB Cream 8-in-1 Beauty Balm
* Garnier Hydra + Mattifying Combination to Oily Skin
* Primark P.S. Love... Blusher Peach
* Yves Rocher Illuminating Powder
* Essence Shape your Face Contouring Palette

EYES || OGEN
* Essence How to Make Smokey Eyes Makeup Box
* L'Oréal Super Liner Black Ultra Precision
* Yves Rocher Botanical Color Eye Pencil 01 Noir Ebène
* MUA Makeup Academy Eyeshadow Platinum
* Yves Rocher Sexy Pulp Ultra-volume Mascara

BROWS || WENKBRAUWEN
* Essence Make your Brows Wow Makeup Kit
* Catrice Eyebrow Filler Perfecting and Shaping Gel

LIPS || LIPPEN
* HEMA Moisturizing Lipstick 07



Wat vind jij van deze look?
Ga jij ook wel eens voor comfy?
Draag jij veel make-up?
Deel jouw mening in het comment form.

Don't forget to #share #follow #like #tellyourfriends

Twitter | Instagram | Google Plus |  Facebook | Polyvore | Enigma YouTube | OVDD Vlogs YouTube
Follow me on Bloglovin
Facebook: @outfitvandedag
Instagram: @outfitvandedagblog
Twitter: @outfitvandedag

Mail: info@outfitvandedag.be

24 reacties:

  1. Love your makeup Isabelle, so pretty :)

    Hope you're having a lovely weekend dear <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Looks beautiful!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase
    http://gilzetbase.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love this beautiful outfit and the princess makeup ist just the cutest.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That's such a cute outfit, I love it! You have a great blog, would you like to follow each other?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your outfit and your make up looks good on you :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waht a lovely look darlin! Love your make up too <3
    Wish you a great start of the week dear!
    Kisses
    Dili
    New post: http://www.milanotime.net/asymmetrical-sleeve-jumpsuit-by-zaful/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you, I wish you the same though it's weekend now haha :D x

      Verwijderen
  7. Hi, lovely post, u look pretty, nice description !!



    New post - http://www.sapphireziva.com/2016/10/choker-game-strong.html

    xo, kanchan

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template