maandag 14 november 2016

OOTD Outfit Ideas / Personal Life / Vintage Shopping Experience

outfit ootd fashion style casual wear cold weather brown bag didi
Dag lezers,
Welkom terug op een nieuwe post van Outfit Van De Dag.
Ik heb een outfitje voor jullie in petto, dat is even geleden wegens gebrek aan tijd en slechte weersomstandigheden. De herfst hier is helemaal doorgebroken en de onophoudelijke regen moeten we er maar bijnemen. Goh, ik mis die warme temperaturen. Buiten een outfit ook wat persoonlijk nieuws, een nieuwe aankoop en een nagellak review.




outfit ootd fashion style casual wear cold weather brown bag didi

outfit ootd fashion style casual wear cold weather brown bag didi

Outfit Details ~ VEST DIDI | T-SHIRT HEMA | BROEK H&M | SCHOENEN SAC D'ANVERS | TAS ZARA

Mam en ik hadden een leuk uitje gepland vandaag naar de vintage shops in Antwerpen. Episode was de eerste winkel die we bezochten. Normaal gezien hebben ze echt geweldig leuke stukken, maar ditmaal viel het wat tegen jammer genoeg. Ik heb een wintertrui gepast (eerste foto's). Best mooi maar de pofferige schouders vielen me ietwat te breed uit. Nadien een fluwelen skater dress, werkelijk prachtig maar heb 'm toch niet gekocht omdat het mij te bloot was. Ik draag nooit decolletés, en ben eerder voor of de rug bloot of de borst wat meer bloot. Allebei vind ik al snel erover gaan. Maar ik ben best preuts haha.

episode vintage shop sweater skating dress

episode vintage shop sweater skating dress

episode vintage shop sweater skating dress

episode vintage shop sweater skating dress

episode vintage shop sweater skating dress

Mama die mooi naast me staat te snollen.

De tweede vintage shop waar we naartoe zijn geweest is Think Twice. We hebben er 3 in Antwerpen, wij zijn naar diegene van de Kammenstraat geweest. Hier beviel ons de collectie al beter. Mama had een paar schoenen gevonden en ik heb mezelf verwend met een sportieve 80s Adidas vest. Nooit had ik gedacht dat het mij zou staan, maar ik wilde het toch een keer passen om te kijken. Bleek het mij echt supermooi te staan, ik moest er amper 16 euro voor neertellen.

vintage clothing second hand think twice adidas vest 80s style

vintage clothing second hand think twice adidas vest 80s style

vintage clothing second hand think twice adidas vest 80s style

vintage clothing second hand think twice adidas vest 80s style

vintage clothing second hand think twice adidas vest 80s style

vintage clothing second hand think twice adidas vest 80s style

vintage clothing second hand think twice adidas vest 80s style

vintage clothing second hand think twice adidas vest 80s style

Ziet er leuk uit, toch?

Vervolgens heb ik nog wat nail art voor jullie. Dit is één laag van de Yves Rocher 28 Framboise Intense. Ik ben niet alleen fan van Yves Rochers makeup en verzorgingsproducten, ook hun nagellakken zijn van uitmuntende kwaliteit. Blijft lang en bladdert niet snel af, overleeft de afwas en baden, glanst mooi. Het borsteltje is breed waardoor de lak makkelijk aan te brengen is. Het verwijderen gaat ook moeiteloos. Eigenlijk kan ik niets negatiefs zeggen over hun nagellakken. Probeer zeker eens de gels, die zijn magnifiek.

yves rocher red framboise nailpolish review

Ook is er een hele hoop gebeurd in mijn persoonlijke leven. Jullie weten dat ik intussen werk bij Hunkemöller, maar ook in mijn liefdesleven is er iets onverwachts gebeurd. Ik heb een relatie met Hassan, een jongen die momenteel in Hamburg verblijft. We leerden elkaar kennen via een app en het klikte totaal onverwachts op verschillende vlakken. Nooit had ik gedacht dat dit op mijn pad zou komen, maar ik geniet er met volle teugen van! Vorige week is hij op visite geweest in België en deze week trek ik naar Hamburg. Hieronder een leuke foto van ons samenzijn.

cute international couple boy girl in love

Bedankt voor al jullie comments en voor het lezen :)

Don't forget to #share #follow #like #tellyourfriends

Facebook: @outfitvandedag
Instagram: @outfitvandedagblog
Twitter: @outfitvandedag

20 reacties:

  1. great post :D

    https://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great outfits. Love the little black dress.
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Me too, unfortunately I didn't buy it 'cause it's too open I think. I'm more a cover it up kind of girl lol x

      Verwijderen
  3. Amazing looks
    http://retromaggie.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You look beautiful Dear, nice clothes:)
    Have a lovely day!
    kisses

    https://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The first outfit looks great! You seems happy and that's really great
    A sweet kiss
    Sara M

    http://sarameirelesthesnowwhite.blogspot.pt/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love the black dress! Look so good on you! :D
    Awesome blog! I'm following you! Follow back?***
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. That nail polish shade is so amazing!
    xoxo
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I know, I love it too. It's really good quality. Yves Rocher has amazing products :) x

      Verwijderen
  8. A very interesting post !!!
    We'll be in touch!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template