donderdag 3 november 2016

Say goodbye to winter blues with colorful fashion

pink sweater new balance sneakers boo bag colorful outfit winter
Hallo lieve lezers,
Het is de laatste tijd ontzettend druk geweest, heb nogal veel aan mijn hoofd maar gelukkig maak ik altijd tijd voor de blog.
Deze keer weer een outfitpost, een zeer eenvoudige winterlook met roostinten.



Zoals ieder meisje heb ik een lichte voorliefde voor roze.
Het heeft iets meisjesachtig, schattig en romantisch en maakt de stilaan kouder wordende dagen toch iets vrolijker. De dagen beginnen te korten en we moeten het doen met een grijze lucht en een tikkeltje zon zo nu en dan (ik weet dat we niet mogen klagen, hoor).
Meeste mensen grijpen naar zwart gedurende de herfst-winterperiode, maar ik denk dat je best kleur kan dragen.
Ik koos ervoor het zachte roze te combineren met donkerblauw en zwart.

Locatie photoshoot: Stadsfeestzaal Antwerpen

pink sweater new balance sneakers boo bag colorful outfit winter

stadsfeestzaal antwerpen

architecture building design shopping hall antwerp

flying tiger stadsfeestzaal antwerpen

pink sweater new balance sneakers boo bag colorful outfit winter

pink sweater new balance sneakers boo bag colorful outfit winter

pink sweater new balance sneakers boo bag colorful outfit winter

pink sweater new balance sneakers boo bag colorful outfit winter

pink sweater new balance sneakers boo bag colorful outfit winter

Outfit Details ~ TRUI VINTAGE | BASIC TOP H&M | BROEK TIDEBUY | SCHOENEN NEW BALANCE | OORBELLEN LOCAL SHOP | TASJE BOO!

christmas shop

De kerstvibe hangt al in de stad!

callebaut hot chocolate

Deze chocomelk heb ik enkele dagen geleden gedronken. Werkelijk heerlijk met echte Callebaut chocolade. Ik moest er gewoon een kiekje van nemen.

Dragen jullie weleens kleur in de herfst-winterperiode of houden jullie vast aan zwart/bruin/grijs?
Wat maakt denk je dat we eerder naar die kleuren gaan grijpen?
My English readers, how are you? Tell me if you often wear color during the cold season.
I love hearing from y'all!

Don't forget to #share #follow #like #tellyourfriends

Have you heard we now have a newsletter?
I can recommend it because you get a lot of extra's, like for instance discounts, tips and exclusive content. Subscribe at the right sidebar.

Facebook: @outfitvandedag
Instagram: @outfitvandedagblog
Twitter: @outfitvandedag

12 reacties:

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template