woensdag 30 november 2016

Showing off my sporty swag look


Hallo lezers,
Buiten mijn post over Amandadress heb ik ook nog een outfit voor jullie in petto.
Meerbepaald een sporty swag look, met mijn vintage Adidas vest en witte Puma sneakers.
Laat je inspireren!




Als meisje is het leuk om je op te tutten in jurkjes en rokjes, maar af en toe vind ik het wel eens stoer om wat sportiever de deur uit te gaan. Geen hoge hakken of strakke jeans, maar een losse nonchalante outfit. Adidas spullen zijn de voorbije maanden ontzettend in. Hun witte sneakers verkopen als zoete broodjes, en ook hun vesten zijn erg trendy. Tijdens die grijze wintermaanden is het weleens fijn om iets opvallender aan te trekken. Ik combineerde het verder met een geprinte t-shirt, een losse zwarte broek en een geruit sjaaltje bijpassend bij mijn make-up.

















Outfit Details ~ VEST ADIDAS | SJAAL LOKALE SHOP | T-SHIRT BERSHKA | BROEK LOKALE SHOP | SCHOENEN PUMA 

Hoe gaat het met jullie?

Facebook: @outfitvandedag
Instagram: @outfitvandedagblog
Twitter: @outfitvandedag

18 reacties:

  1. I like that sporty look:)
    Have a nice day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very nice sporty look, hun! :)
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cool and sportive. Love how you combined it.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the jacket :D You look great and super comfy :F

    NEW TIPS POST | Christmas Gift Guide: For Men And Woman.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the sporty style! Thanks for your wonderful comment on Qing's Style. Hope to hear from you soon!

    Follow me on Instagram and Twitter: @qingsstyle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh thank you for stopping by too, have a great day x

      Verwijderen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template