dinsdag 6 december 2016

6 tips for at home haircuts/hairdyes, new ootd & lovestory update


Hoi lieverds,
Ik heb een haarupdate & een outfitpost voor jullie klaar. Jawel, ik ben alweer van haarkleur en stijl veranderd, wat had je verwacht! Kostprijs 8 euro, want het knip- en verfwerk doe ik allemaal zelf. Ontdek mijn tips & tricks over hoe je het beste at home je haarcoupe succesvol transformeert. Alleen op Outfit Van De Dag!





Ik heb gekozen voor een pittig donkerrode rockstyle haircut, gebruikmakend van de voedende haarkleuring Garnier Nutrisse Ultra Color 5.62 Vibrant Red (klik hier). Niet alles is goed gedekt, maar dat had ik wel verwacht na een eerste beurt. Ik heb dus voor het kleuren mijn haar in een side bang geknipt. Ik had even lichte twijfel om een volledige pony te knippen maar dat was me wat te drastisch lol. Nadien heb ik mijn lokken rood geverfd en gebrusht. Ik style mijn haren meestal zelf, ook voor het knippen van de puntjes ga ik niet naar de kapper.



Tips voor als je at home kapper speelt:

  1. Wees voorbereid. Ga je je haren verven, zorg dan dat je handschoenen hebt en materiaal om alles schoon te maken. Denk ook aan kledij en handdoeken die vuil mogen worden.
  2. Gebruik een kappersschaar en investeer in professioneel materiaal.
  3. Neem je tijd. Je haar in model brengen kan je echt niet doen op 5 minuten. Denk maar aan die oneindig lange kappersbezoeken!
  4. Neem altijd het zekere voor het onzekere. Ben je tevreden, laat het dan zo. Ga niet meer knippen dan nodig is want voor je het weet schiet er niks meer van over!
  5. Besef dat een haarkleuring soms van de eerste keer niet meteen goede resultaten oplevert, zeker als de kleur ver van jouw natuurlijke haarkleur zit. Soms moet je meerdere malen proberen, maar laat je dus niet ontmoedigen door de eerste poging.
  6. Kies voor kapsels die makkelijk te knippen zijn. Laagjes bijvoorbeeld, daar begin ik niet aan. Een pony of side bangs en de punten knippen wel. Schat jezelf goed in en weet dat je met een korte coupe altijd naar de kapper zal moeten gaan.. Lang haar kan je makkelijk zelf onderhouden maar korte kapsels niet.














 
Outfit Details ~ JAS VINTAGE | SJAAL CADEAU VAN MAMA | TOP VINTAGE | BROEK H&M | SNEAKERS NIKE | TAS CADEAU 

Nog even een leuke romance update tussendoor, heb nog wat pics van mijn trip naar Hamburg.



Uiteraard de poezelige boots van Zaful aan mijn voeten!




We hebben onze liefde vereeuwigd met een slotje aan de brug te hangen.


Een kiekje van ons samen.

Ik heb nu fulltime job trouwens bij theatergezelschap 't NAT als telesales medewerker. Een enorm leuke job die ik thuis kan uitoefenen. Ik ben er gestart sinds gisteren en ben benieuwd naar wat de toekomst zal brengen. Er is een hoop veranderd de laatste tijd, allemaal ten goede natuurlijk, maar zal blij zijn als de ganse situatie een beetje tot stabiliseren komt :-)
We hebben dan ook met de familie beslist om kerst niet uitgebreid te vieren.

Hoe gaat het met jullie? Beleven jullie hectische tijden met de feestdagen?


Facebook: @outfitvandedag
Instagram: @outfitvandedagblog
Twitter: @outfitvandedag

12 reacties:

  1. Love your new hair colour Isabelle!

    Congrats on your new job and what a lovely trip ;)

    Kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great hair color:) You look beautiful:*
    Have a great day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You look very cute with your new hair color!!! :D
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A very interesting post !!!
    We'll be in touch!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! You look so pretty!!!Have a successful day dear!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I always dye my hair by myself, it is really easy . Love the look!


    https://theninebyivana.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template