maandag 2 januari 2017

Shopping in Brussels: Primark haul


Hallo lezers,
Deelnemers van de giveaway hebben intussen hun vouchers ontvangen en de feestdagen zijn verleden tijd. Eerlijk gezegd ben ik blij, want ik heb mijn vriendje moeten missen gedurende die tijd en dat viel me best zwaar. Na een korte werkweek kon ik genieten van een tweede verlengd weekend, vandaag had ik namelijk een dagje vrij. Ik ben met mama op uitstap gegaan naar Brussel met (voor mij) als doel een hoop mee te nemen van de Primark. Klik 'meer lezen' om mijn aankopen te bekijken.




Het voordeel van shoppen bij Primark is natuurlijk de lage prijs. Vandaar dat ik meestal een lijstje maak met dingen die ik nodig heb om dan ineens in grote aantallen mee te nemen. Aangenaam winkelen is het niet, je wordt haast vertrappeld door al het volk. Maar ik doe dit soort trips een keer per jaar en dan kan ik weer verder.


Een nieuw sjaaltje met geruite blauw-rode print € 5


Geurstokjes verbena & lemongrass, ruikt erg verfrissend € 4


Sportbehaatje in promotie € 3



Donkerblauwe zachte cardigan € 7



Donkergrijze zachte cardigan € 7


3-pack t-shirt beha's € 8


Gezellig roze pyjama € 7




Coca-Cola pyjama set € 13


50 elastiekjes € 1,50

Totale som van € 57,50.. Deed wel even pijn aan de kassa maar ik weet dat dit spullen zijn die ik echt kan gebruiken.

Zo, dat was het. Ik hoop dat jullie allemaal leuke feesten hebben gehad.

Laat van jullie horen in het commentform en #share deze post op je social media.

9 reacties:

  1. Primark is so affordable!!! What a pity it is not near where I live.... waiting for the website to open!!
    Thet item you choose are wonderful!
    Happy new year <3

    gloriamakeupfm.blogspot.it

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Primark is one of my favorite shops. :D

    xoxo
    Selly
    from SellysSecrets || Instagram

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Happy New Year! Wish you all the best!
    Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great haul Isabelle, too bad we don't have Primark here in Slovenia :/

    Have a great day <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastic post, dear! I'd love to go to Primark too!
    Hugs,
    LIANA LAURIE | My Harry Potter video

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I want that coca cola shirt. You look lovely. Nice haul!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great items.
    xx

    http://losaway.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template