zaterdag 12 september 2015

OOTD Outfit Ideas Brown Leather Jacket Vans (Photoshoot)






LEREN JAS VILA | T-SHIRT BERSCHKA | BROEK H&M | SCHOENEN VANS | TAS JUSTFAB.NL  | HORLOGE CADEAU


NEW IN: Felrood Chanel tasje & een American Apparel jeans

Lekker basic vandaag. Ik koos ervoor een nieuw blog te beginnen, dus bij deze stel ik me nog even voor. Ik ben Isabelle, 21 jaar jong en kom uit Antwerpen. Ik ben al bijna twee jaar samen met mijn beste vriendin en zielsverwant, zij zal in de meeste blogposts achter de camera staan. Verder hoop ik gewoon een leuke tijd te hebben, meer niet. Ik doe niet aan sociaal netwerken, in tegenstelling tot vroeger. Voor mij geen Instagram en dergelijke want dat slorpt te veel van mijn tijd op. Ik hou het bij dat wat telt, de outfit van de dag, bij deze is de naamverklaring al ineens gebeurd :)

Ik neem je mee in mijn verhaal.

Zie je,

Isabelle x

0 reacties:

Een reactie posten

Thank you so much for taking time to leave a comment on my blog post. I read them all and reply as quickly as possible.

Vriendelijk bedankt om de tijd te nemen om een reactie te plaatsen op mijn blog post. Ik lees ze allemaal en antwoord zo spoedig als mogelijk is.

 
Outfit Van De Dag Blogger Template by Ipietoon Blogger Template